čtvrtek 30. dubna 2009

6.den- neděle 26.4.

6.den
Probudila jsem se asi v půl desáté a pak jsem znovu na hodinu usnula. Takže jsem v půl jedenácté vstala. Oblékla jsem se a sešla dolů na snídani, byl tam její brácha a táta. Pozdravila jsem je a vyndala si z jejich ledničky jogurt a pomerančový juice. Potom se objevila rozcuchaná Anne, z čehož jsem usoudila, že vstala později nežli já. Šla jsem si vyčistit zuby a tak, když na mě zavolala a chtěla abychom šli dělat projekt. Musíme udělat nějaký desert. No tak jsem se tedy rychle uhygienila a šla s ní dělat dort. Překvapuje mě, že mají udělátka skoro na vše, mají mixér, strouhač strouhanky, strouhač oříšků,.. No ona vždy připravila ingredienci a já ji zapracovala do těsta. Taky jsem vymazávala formu, přičemž, mě velice překvapilo, že oni to dělají hladkou moukou (my hrubou)… No nic, a taky dala formu do nevyhřátý trouby. Když se to upeklo, ta moje mi řekla že jdeme k babičce na oběd. Taky že jo, nasedli jsme (její táta, jejich pes, Anne a já) do jejich Peugeotu a asi půl hodiny jeli. Dům její babičky je fakt obrovský. Bydlí ta ona a její sestra. Dříve to byl barák jejich otce a ony si ho potom rozpůlily. Obědval tam i bratranec Anny se svou přítelkyní. Hrozivě jsem se přejedla protože její babička servírovala spoustu věcí, nebyly ani tak dobré ale bylo mi blbý to neochutnat.
Potom mi Anne ukázala dům a druhou půlku, seznámila mě se sestřenicí a potom mi ukázala zahradu. Pak jsme se koukaly na nějaký seriál jmenuje se Skins. Byl ve fj bez titulků. Nuda!
Potom jsme odjeli. Cestou mi její táta ukazoval různé věci, teda spíše se snažil ale kvůli počasí (lije jako z konve) to nešlo. Ukázal mi přehradu na Loiře, nějaký hrad, potom údolí,.. spoustu zajímavých věcí.
Potom jsme dali Anne k její nejlepší kamarádce Justin. A odjeli domů. Tady jsem si lehla do postele a píšu tohle.
Ještě musíme dodělat dort, musí se rozpůlit a dovnitř dát šlehačka. My ho máme zatím jen upečený a rozpůlený. Ale protože tu Anne není nevím, kdy to budeme dodělávat. Pokud to za nás neudělá její maminka, která právě (odhaduji podle zvuků) přišla. No nevím.
Vlastně už ani nevím, co jsem dělala, vím však že se mi udělalo blbě: mám rýmu jako trám, škrábě mě v krku a bolí kebule. Jo a taky jsem si povídala s rodičem a Nikol přes icq

Žádné komentáře:

Okomentovat