pondělí 23. března 2009

Dnešní ráno

Dneska jsem byla na snídani v Café Louvre. Konečně!
Již od září, kde jsem se dozvěděla, že budu mít každé pondělí od 10:00 školu, jsem plánovala jít na snídani do nějaké kavárny. Plánovala jsem to se svým bráškou.
Už minulý týden jsem měli jít, ale nějak to nevyšlo, kvůli mě. A tak jsem sde na toto pondělí upnula a museli jsme jít. Ráno jsem tedy vstávala okolo sedmé, tedy měla jsem, probudila jsem se, ale protože mi přišlo, že je brzo, přestavila jsem si budík a zase usnula. Jenže budík nezazvonil a já se probudila až deset minut před tím, nežli jsme měli odcházet. A ještě ke všemu mě bolelo v krku, super! Ale rychle jsem se oblékla, popohnala Míšu a vyrazili jsme.
Venku pršelo, já si naštěstí vzala deštník, ale Míša ne. Nežli jsme došli na autobus už byl skoro promočený. A pak jsme jeli metrem, Míša mi dal vybrat jestli půjdeme pěšky z můstku na národní nebo jestli pojedeme metrem. Já se ho ptala, co chce- on že je mu to jedno a tak jsem rozhodla pro pěší možnoist. Jenže venku pršelo ješrtě více nežli předtím a tak Miša promokl ještě více a pokud nebude mít rýmu bude to zázrak... (promin!)
Dovnitř jsme vlezli jako dva mokřáci.. Mě z deštníku kapala voda a Míša se klepal zimou. Ale jinak to bylo moc super...
recenzi přinesu v příštím článku