sobota 7. března 2009

Čestlický zázrak..

Co, že nazývám oním zázrakem? No přeci Akvapark! :)
Jsem totiž známá milovnice vody a radovánek s tím spojených. A ty se v tomto Čestlickém ráji dají provozovat velice dobře.
K vánocům jsem od svého tatínka dostala poukázku na 500 kč, je to jako peníze, takže se to dá použít na jakoukoliv jimi nabízenou službu (sauna, masáže,...). A jelikož jsem navštívila v poslední době kino Palace cinemas v Hostivaři, kde mají akci týkající se sobotního večera (když tam příjdete v sobotu po 22:00 na jakýkoli film, bude vás stát 99 kč a ještě dostanete poukázku právě do čestlického Akvaparku 1+ 1 zdarma), měla jsem tuto poukázku na 1+1 zdarma. Je to však ještě omezené tím, že ten placený lístek musí být pro dospělé a na více než 3 hodiny, za který zaplatíte asi 450 kč.
No a tak jsem tedy platili s tatínkem, s tím jsem tam totiž byla, 450 za nás oba. Tím jsme vešli do nového vodního světa. Světa tobogánů (mají tam i ten trychtíř, který v Liberci zavřeli, kvůli úmrtí), vířivek, skluzavek a mnoho jiného. Neustálý dohled plavčíků je dobře organizován, alespon mě se tedy tak zdál, a vše je ještě nablýskané a vypadá velice nově. Sprchy dokonce pouští opravdu proud teplé vody a nikoli studený čůrek. Dávají tam i šampón, Sunsilk, sice ho normálně nepoužívám, ale když je zadarmo moje češtství se nezapře :) Skřínky na oblečení jsou sice malé, ale vystačí. A mají skviele vychytané systém, při vstupu dostanete čip, díky kterému si můžete zabrat něco jako Seif na své cennosti. Tyto sejfy jsou hned za pokladnami, takže na ně každý vidí. A na tento čip si poté zaberete skřínku a dokonce i všechny restaurační zařízení se platí pomocí tohoto čipu, částka se na čip načte a vy ji zaplatíte při odchodu, geniální ne?
Byla jsem tak tři hodiny ale příjde mi to málo.
Jedinou nevýhodou, pokud to tak jde nazvat, je spojení. Hned asi 50 m od východu je autobusová zastávka linky 328, která vás za 10 kč doveze (ikdyž máte klasickou tramvajenku stejně platíte) na Opatov. Je tam sice někde, nevím kde, zastávka Akvapusu, který jezdí každou celou hodinu (po-ne) a ten je zadarmo, ale jelikož jezdí jen v celou tak jsem ho nezkusila a musela tedy platit..:(

Ale příště půjdu znova a veeeelice rááááda :)

Žádné komentáře:

Okomentovat