středa 11. ledna 2012

Bakalářka

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Tak takový mám právě pocit...
Bakalářku píšu teprve krátce, ale už jí mám plné zuby, ale dokonce i konečky mých krátkých vlasů.
Nedokážu se přinutit jí psát, nebaví mě a moc se toho bojím.
Dělám raději cokoliv a to i přes to, že mě strašlivě tlačí čas.
Do konce ledna mám odevzdat 80% a já nemám skoro nic napsaného? Co já budu dělat?!
Asi budu muset omezit to, co mě tak baví (koukat na seriály, péct muffiny, spát, vanit se atd) a soustředit se na školu. Vlastně to bude po dlouhé době (od maturity) co budu muset věnovat škole hodně času.
A mě se do toho tak nechce. Neumím to, nejde mi to. A pokaždé je tam takových chyb, ikdyž si to po sobě čtu. Prostě to nevidím. Nejde mi to! Nenávidím to!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!


Žádné komentáře:

Okomentovat