úterý 3. srpna 2010

Londýne, těš se!

Zítra, 4.8. 2010, odlétáme s Míšou na pět dní do hlavního města Spojeného království Velké Británie a Severního Irska- Londýna. Nikdy předtím jsem tam nebyla a tak to pro mě bude premiéra, a teprve podruhé (pokud nepočítám vyhlídkový let nad naší chatou) poletím letadélkem. A znovu to bude s nízkonákladovou společností. Minule se SkyEurope do Paříže tentokráte s Wizzair a do Londýna.
Pro Míšu už to bude o něco známější prostředí, již tam byl s kamarády, ale to mu nezabrání, aby se tam znovu moc těšil.

Až se vrátím určitě sem napíšu dlouhý článek o tom, jaké to bylo... A dám sem spoustu fotek a popíšu Londýn tak, že už tam ani nebude nikdo jezdit znovu. Bude stačit si přečíst ten můj článek :)

Jo a moc bych chtěla poděkovat Maki, bez které by se výlet vůbec nemohl uskutečnit. Protože je tak hodná, že nás (mě a mého bráchu, který letí též) nechá bydlet u sebe. Takže DĚKUJI!
Také bych chtěla poděkovat oběma svým babičkám, které mi (nám) na tento výlet přispěly velice nezaslouženou částkou. Takže DĚKUJI!
Jo a bratranci Adovi, který nám půjčil super kufr přesně vyhovující parametrům určujícím maximální rozměry tzv. kabinového zavazadla. (= příruční zavazadlo) Bez tohoto kufru bychom byli pravděpodobně ztraceni. A s ním se nám vešlo všechno, co jsme potřebovali a ještě o něco více :)
Taky bych se chtěla moc omluvit své peněžence a penízkům ušetřeným na autoškolu, protože oboje se dosti otřesou. Moje peněženka se vrátí, ona už je i teď, ale pak to bude horší, prázdná. A moje penízky na autoškolu se zmenší na polovic. Takže PROMIŇ!

Žádné komentáře:

Okomentovat