úterý 3. srpna 2010

Beatlemánie!


Máte rádi Beatles?A už jste viděli novou výstavu v Českém muzeu hudby (Karmelitská 2, Praha 1) s názvem právě Beatlemanie?

Pokud ne, tak nezahálejte a běžtte se tam podívat. Výstava se koná právě v Národním muzeu hudby a to již od 4.6. a trvá až do 10.1. 2011.
Plné vstupné činní 120 kč (nevím zda mají studenti nějaké slevy), ale pokud tam půjdete první čtvrtek v měsíci budete mít vstup zadarmo (tak to alespoň píší na webu).
Je rozdělena na dvě části, v jedné je mapován "život" kapely od jejího zrodu až k rozpadu a v části druhé je o osobních životech členů kapely.
Navnadím vás i tím, že jsou tam zapůjčené věci John Lennona z Hard Rock Café, takže máte jedinečnou možnost si prohlédnout osobní věci Johna Lennona. No nestojí to za to?


Přiznám se, že já sama jsem o té výstavě do dnešního dne nevěděla. A až když jsem kolem tohoto muzea šla a všimla si plakátu, řekla jsem si, že tam prostě musím jít. Ne že bych byla až takovou fanynkou, ale ten plakát mě velice zaujal a no jo, mám je ráda. Není to na špici mého žebříčku, ale drží se dost vysoko...
Plánuji to na první čtvrtek v září. Je to myslím 2.9. no uvidíme :)

(neberte v úvahu tu výstavu a vernisáž, to jsme již trošičku prošvihli..)

Oficiální web výstavy : http://www.beatlemanie.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat