sobota 13. listopadu 2010

Móře chybíš mi!





Chybí mi ta voda, co člověka tak krásně nadnáší.
Chybí mi ta naprosto nezaměnitelná vůně moře.
Chybí mi vlny, které z člověka smyjí všechno a naplaví na něj miliardu maličkých zrníček soli.
Chybí mi ta sůl, která tak moc štípe do očí.
Chybí mi ty veliké vlny, které mi podrazily nohy pokaždé co jsem se s nimi setkala.
Chybí mi i ty maličké vlnky na kterých se s radostí pohoupu.
Chybí mi to plavání, cachtání, šplouchání, lokání si, potápění se.
Chybí mi ty ostré a rozpálené kamínky, přes které mi vždycky tak vadilo chodit.
Chybí mi ten písek, který jsem měla všude.
Chybí mi ten klid vyzařující ze všeho kolem.
Chybí mi to slunce, které mě tolik pálí do kůže.
Chybí mi ta zmrzlina, která v horku tolik osvěží.
Chybí mi ta terasa s výhledem na moře, na které se snažím všechny přemluvit že je to špatně, že se máme koukat z moře na terasu nikoli opačně...
Chybí mi to všechno a moc...

Ale k tomu abych se k tomu všemu mohla vrátit mi chybí ty peníze :(

Žádné komentáře:

Okomentovat