sobota 20. listopadu 2010

Cesta k Harrymu Potterovi a relikvii smrti 1.část

Včera jsem se třema kamarádkama a dvěma jejich přítely byla na tomto filmu. (Bylo nás šest, čtyři holky, dvě z nich si přivedly své přituly)
Nejdříve však krátce o tom, jak jsem se dostala k tomu, že jsem koupila lístky na pátek 19.11 do Slovanského domu na 19:30 na film Harry Potter a relikvie smrti 1. část.
Včechno to začalo tím, že se mě Maki zeptala jestli bych na to nechtěla jít na premiéru. Ta myšlenka se mi velice zalíbila, tím spíše, že Maki chtěla do IMAXu takže by to bylo 3D. To nešlo odmítnout. Tak jsem napsala do cinemacity, zda a jak je možné rezervovcat si lístky. Za pár dní, zroivna v době, kdy jsem byla venku s Elinkou a pojídali jsme dorty ve Flóře mi přišla odpověď. Bylo mi řečeno, že rezervační systém byl už dávno spuštěn. A že je to přes net, ale že se to musí hned koupiti. Koukala jsem se (za pomoci Elinčiného notebooku) na možné lístky a do cinemacity ani do IMAXu nebylo jediné volné místo... Tak jsme zkusily palacecinemas, kde míst také nebylo mnoho. Ale nějaká přijatelná byla v Hostivaři, tak jseme se tam vydaly, protože tam nešlo rezervovat lístky ale bylo nutné je rovnou koupit. Tak jsem zuřivě smskovala Maki, jestli by chtěla jíát do Hostivaře na premiéru a nedočkavě sledovala mobil co mi odpoví. Nakonec mi odpověděla, že nepůjde, že raději půjde po premiéře, na 3D. ( v té době jsme nevěděly že ani v IMAXu to není 3D... to jsme zjistily později)
Dojely jsme do Hostíku a tam jsme zjistily, že tamější pokladana má otevřeno až od 14:30 a to bylo za téměř tři hodiny :( A tak jsme si sedly do Mekáče a čekaly. Když už nám zbývala jen hodina šly jsme se projít a prohlédnout si obchody. Nejhorší čekání je posledních dvacet minut, to se mi pověřilo. Tak dlouhých dvacet minut bylo snad jen u maturity.
No asi tak minutu před půl se otevřely pokladny, pokladní se nás zeptala jestli chcem,e lístky na Pottera (protože jací jiní blázni by tam čekali) a my řekly že jo. Dokonce měla výběr ze dvou sálů a tak jsem se zeptala, ve kterém je to s titulkama a kde s dabinkem. K mému překvapení (hlavně zděšení) bylo s dabinkem obojí. Co teď?! Pro skrácení řeknu, že jsme se dlouho rozhodovaly, dokonce jsme i volaly Míšovi jestli by se podíval na net, kde jsou volná místa. (protože Mekáč v Hostíku NEMÁ wi-fi!) No a nakonec jsme se dohodly že nejdeme.
Na tom, že poůjdeme v páetk jsme se dohadovali fáááákt dloouho a stálo mě to fááákt hodně mého času, úsilí a peněz (neustálé sms). Hlavně , když se někomu hodil jeden termín těm ostatním se nehodil a tak. Nakonec jsem se prostě rozhodla, že půjdeme v 19:30 do SLováče ať souhlasí či ne... a oni souhlasili... a všichni... :) Ale zase to nešlo rezervovat, přčstože to už nebyla premiéra, tak jsem to v sobotu 13.11. koupila přes net díky Míšově kreditní kartě.
V úterý na koncertě mi Maki, jako první, splatila svůj lístek. A jako poslední mi ho splatí Šárka, která mi peníze pošle na účet.
Již s koupenými (nevyzvednutými) lístky jsem se dala do čtení knihy. Musela jsem si obnovit, co jsem zapomněla. Chtěla jsem vědět, co ve filmu bude. A zajímalo mě, co naopak vynechají. Zhlhtla jsem knihu za dva dny (plus části noci). Nejedla jsem, nechodila njikam jenm a jen si četla.
Přiznávám, že je to výhodné koupit si lístek přes net. Protože si ho zaplatíte, pošlou Vám sms a email s číslkem a to poté zadáte do takové mašinky odkud vyjedou lístky. Žádné dlouhé fronty nic... A jsem fákt ráda, že jsem ty lístky koupila docela s předstihem, protože jinak bychom nešli. Již ve ščtvrtek bylo mkino zaplněné (mmimo první řadu) a včera v kině nebylo jediné místo volné.

Žádné komentáře:

Okomentovat