neděle 4. října 2009

Zpátky do lavic!

Všichni tam už jsou- základkoškoláci, středoškoláci a vysokoškoláci. Jen já ne :)

Tedy alespoň zítra budu nastupovat. Sama nevím, jestli se mi tam chce. Bude to totiž velice divné. A samozřejmě jiné, nežli doposavad a to mě možná trošku děsí.

Na střední škole jsme měli všechno předpřipravené- rozvrh, učebnice,.. prostě všechno a tady? Rozvrh si sestavujeme sami všechno je na nás. Na jednu stranu je to samozřejmě osvobozující- nemusím mít předměty nesouvisející s mou orientací. Ikdyž je pravdou, že ne všechny předměty co mě čekají jsou přesně podle mého gusta. (Teologická propedeutika, Biblistika) Ale na druhou stranu některé budou fakt dobré a těším se- Komunikační dovednosti, sociologii,...

Jen mě trošku napíná, jak to vlastně bude se zápisem nepovinných předmětů, jelikož se to spustí až okolo pátku. A to se asi všichni nahrnou na ty samé předměty, co bych chtěla i já. Tak se toho trošku obávám..

Žádné komentáře:

Okomentovat