neděle 11. října 2009

Rozhodnutí

Zajímá vás to?

No takže, rozhodla jsem se, že skončím s alkoholem. Tedy že se ze mě zase stane abstinent.
Má to hned několik důvodů:
1, Leze to do peněz.
2, Není to zdravé, ničí to játra,..
3, Potřebuji oddych, poslední dobou jsem si alkohol (cuba libre obzvlášť) dávala až příliš často.

Takže ze mě na chvilku (doufám, že to vydržím co nejdéle :D ) stane abstinent. Sbohem Cuba Libre! Uvidíme se až za nějakou dobu. Teď tě nahradí jemně perlivá bonaqua..
To ovšem neznamená, že nepůjdu s přáteli do hospody. Pouze to, že si nedám "alkáč", ale levnější, zdravější a pro mě často i chutnější nealko... :)

Přiznávám ale, že mi bude Cuba Libre scházet. Nějak jsem tomuto kokteilu přišla na chuť.... Vlastně je to jediný alkohol, který piju protože mi chutná. Narozdíl od toho ostatního, co piju protože musím...

Žádné komentáře:

Okomentovat