neděle 4. října 2009

Práce

Do včerejška, soboty 3.10. 2009 jsem pracovala v jedné firmě , která se zabývá jak prodejem počítačů, sportovních potřeb tak nově i společenských her.
Byla jsem na dvou výstavách, kde jsem hry prodávala. Nikdy předtím jsem nic takového nedělala, ale docela mě to bavilo. A doufám, že mi to i šlo. Akorát to bylo dlouhé a velice únavné. Ale bavilo mě to :)

Ze začátku mě to nebavilo a hlavně mi to nešlo, tak jsem se těšuila až to konečně bude za mnou a já dostanu vytoužené peníze. Samozřejmě jsem si představovala, jak se ze mě strane milionářka a budu si moci koupit takových různých věcí. Jenže postupem času jsem dopadla na zem, a zjistila jsem, že budu ráda, když si zaplatím autoškolu a něco málo mi zbyde.
Takže jsem musela říci sbohem notebooku, kurzům FJ ve francouzském institutu atd.

Jsem ale ráda, že mám tu zkušenost něco mi to dalo, něco vzalo- třeba takovou spoustu energie a času.

Žádné komentáře:

Okomentovat