pátek 30. října 2009

Včera...

Včera jsem viděla film o Michaelu Jacksonovi.
Myslela jsem si, že když se film promítá pouze 14 dní bude tam obrovský nával. A ještě když se někdo zmínil, že je nutno si lístky rezervovat a že je nejlépe co nejdříve. Bylo mi jasné, že si budu muset nechat zajít chuť to vidět v kině.

Jenže včera jsem byla s Elinkou venku. Setkaly jsme se na Václaváku, nejdříve jsme měly kulturní plán se projít a shlédnout nějaké výstavy. Ale nejdříve jsme se šly posilnit do Meka. Elí si dala Latté a já taštičku (teď mají mňamózní je s příchutí lesní směs) no a tam jsme narazily na časopis Metropolis (nebo Houser) no a tam na to, jak často dávají This is it.

Tak jsme si řekly že tam se přeci nějaká dvě místa najít musí. Já si vzpomněla, že doma máme slevenku z Teska do Palace cinemas, tedy že ve Slovanském domě. No tak
jsme vyrazili do nejbližšího Tesca za účelem sehnání dalších slevenek. No došly jsme do My, ale tam je neměly. No tak jsme vyrazily k nám domů. Tady jsem vzaly slevenky a pádily zase do Slováče.
Tam jsme s hrůzou zjistily, že před námi je spousta lidí ve frontě, a s nadšením to, že za chvilku dávají ten film a jsou tam volná místa.
No takže jsme se na ten film dostaly...

A věřte mi, stálo to za to... Bylo to zaujímavé. Upřímně nemůžu říct, že bych byla skalní fanda Michaela, ale některé jeho písničky se mi fakt líbí. Jako např Beat it, Billy Jean, ... Ale nešla na jeho koncert.
Je nediskutovatelným faktem, že hudební průmysl dostal velikou ránu jeho úmrtím. Protože ať jste ho měli rádi či ne, je faktem že hudbě mnohé dal. Nikdo se neumí tak kroutit, nikdo předtím netančil Moonwalk, atd.
Také mě velice překvapilo, jak přesnou měl Michael Jackson představu o jednotlivých písničkách. Musely být přesně takové jako na CD. Musely být přesně ta jak je chtěl on. Ale je pravdou, že jeho představa písniček a to jak to ve výsledku vypadalo a znělo bylo fakt dobrý, hustý,...

Žádné komentáře:

Okomentovat