středa 4. února 2009

Poprvé

Dneska poprvé jsem vyzkoušela ty samoobslužné pokladny v Tescu. Byl to okouzlující zážitek. Možná trošku přeháním, ale bylo to opravdu zajímavé. ¨
Byla jsem v Tescu, abych si koupila rajčatovou ciabatu a něco k pití. Nakonec z toho byly ciabaty dvě a coca-cola. A protože u všech pokladen bylo strašná spousta lidí, došla jsem až k samoobslužným pokladnám. Takže to nebyl zpoátku můj cíl vyzkoušet je...
Tak jsem chvilku čekala, protože všechny čtyři byly obsazené. Ale po chvilce se jedna uvolnila tak jsem tam zamířila. Přiložila čárový kód coca-coly ke snímači a ono se to načetlo! Můj první úspěch :) A pak jsem musela najít způsob jak namarkovat ty ciabaty, našla jsem to! Je tam tlačítko na pečivo, tam se to rozděluje na další dvě tlačítka - normální chleba, rohlíky,.. a speciální.. takže problém- do které sorty patří ciabata? aha, sem, našla jsem to :) A tak jsem to namarkovala, a chtěla zaplatit. Vybrala jsem si tlačítko pro platbu kartou, a zastrcila tam kartu. Objevila se chybová hláška a žeklo mi to, že mám počkat na obsluhu. Což byla asi ta paní, co tam ostatním lidem pomáhala a něco vysvětlovala. Po chvilcemého čekání tedy přišla, přiložila nějaký plíšek a chybová hláška zmizela. A já mohla zasunout kartu znovu, tentokráte tou správnou stranou. A povedlo se, zaplatila jsem, vyjel mi ucet a ja štastně odešla směrem k Baťovi..

Žádné komentáře:

Okomentovat