pondělí 16. února 2009

Ples

Minulé úterý se konal ples Gymnázia Postupická, kde šestým a posledním rokem studuji. Teda spíše se o to pokouším. Byl v Lucerně a byl BÁJEČNÝ!

Chystání se na něj začalo již v listopadu, kdy jsme začali nacvičovat předtančení. Měli jsme jedno společné, pro všechny tři maturitní třídy (4.A, 4.F a moje třída- 6XA), byl to KOuř. Tedy jen ta část s Arnoštkem a jeho diskotékou. Druhá část, pouze naší třídy, byla klučičí přecházející na společnou s holkama přecházející na pouze holčičí přecházzející na společnou a poté závěr. Nacvičování bylo dlouhé, náročné ale nakonec se podařilo vypilovat naše taneční umění do stavu, kdy se na ro dalo s nadšením a vysmátím koukat. Ikdyž někteří členové taneční skupiny to stále pletli, myslím tím sebe, ale myslím, tedy doufám, že si toho nikdo nevšiml a pokud ano tak se nezmínil.
Poté nastalo hledání plesových šatů. Nejdříve jsem se jenom tak rozhlížela, jenže moje nároky byly dost vysoké. Museli to být šaty ze kterým mi spadne čelist. Nakonec jsem si za pomoci jedné mé spolužačky, které jsem velice vděčná protože se mnou a mým vybíráním musela mít božskou trpělivost, vybrala moc hezké šaty.
Jenže nastalo další úskalí, co boty? Na ty jsem ještě náročnější, protože nesnáším a neumím chodit na podpatcích chtěla jsem balerínky. Jenže ty jsem nenašla a ty co jsem našla mi nebyly. A když se mi líbili nějaké s podpatkem, byl moc veliký, neměli moje číslo nebo mě prostě někde tlačili. Nakonec jsem tedy skončila u botek své maminky, děkujji ti za půjčení.
A poté se zakončovaly přípravy, sehnání plachty za kterou děkuji svému bráškovi, protože nebát jeho nikdy bychom ji takovou neněli a byla by to další starost, prodej lístků, prodej maturitního časopisu, nácvik nástupu, a mnoho dalšího. Tak to jsem se ještě vůbec netěšila. Těšit a užívat si plesu jsem si začala až tam po nástupu.
Do Lucerny jsme měli dorazit již v 16:15, ikdyž ples začínal až v 19:00. A srandovní na tom bylo, že jsme se dovnitř dostali až po půl páté :) takže jsme tam zbytečně tvrdli více než 15 minut. Ale to nevadilo. Po příchodu jsme začali nacvičovat nástup a zkoušeli si tak nahrubou předtančení, aby osvětlovač a moderátor, který se později ukázal neschopným, věděli kde se co bude konat. Poté začali chodit primáni a prváci , protože ples je tradičně spojený s jejich "imatrikulací". I oni si museli vyzkoušet svůj nástup na parket. A na náas zbylo jít na prvního a zdaleka ne posledního panáka :) A poté se začít převlékat do šatů. Nejdéle neoblečená jsem zůstala já, protože mi moje šaty měla donést maminka okolo 18:45 ale objevila se již okolo půl, díky ti mami! :) Pak mi začali chodit pozvaní lidé, kterým děkuji že přišli a omlouvám se jim, že jsem se jim věnovala tak málo... Přivítala jsem je velice zběžně a odběhla kamsi za třídou. Potom asi okolo půl osmé nastupovali na parket primáni, představtesi, že ti ošklivci malí měli taky šerpy! my když jsme na školu přišli dostali jsme pouze stužku a oni si dostanou šerpy! A ještě to protahují..
No nic potom jsme přišli na řadu my, maturanti. Nastupovali jsme na parket po trojicích, nejčastěji dvě holky na jednoho jkluka. A vždy se střídaly trojice z 4.A poté 4.F a poté my. Šla jsem asi jako devátá trojice z levé strany z pohledu od pódia. Ten samotný akt nástupu pro mě byl utrpením a tak jsem se snažila nasadit co nejumělejší úsměv a jít co nejrychleji ať už je to za mnou. Povedlo se a ani jsem nespadla :) A potom jsem se zařadila k ostatním. Čekali jsme dokud nedojdou všichni, potom si nechali zatleskat, poté se tančilo s třídními profesory, naštěstí mám třídní jako ženu, takže jsem s ní nemusela tančit. A potom nastalo šerpování, na šerpě máme napsáno: "Byl to THEIror" což se vztahuje k naší třídě. Protože naše třídní se jmenuje Theinerová. :) Poté jsme si připili šampaňským a nastalo vybírání peněz do plachty. Vybrali jsme překvapivě dost peněz :) A potom odchod... Následovalo tančení s rodiči, já jsem tancovala walz se svým tatínkem, a poté už volná taneční zábava. I přes svou netančící zásadu jsem se nechala přemluvit a šla jsem tančit s jedním ze svých spolužáků, on je moc dobrý tanečník a dokonce mu ani nevadilo, že jsem mu pošlapala nohy.. Poté jsem šla na panáka s bráškou, poté na panáka se spolužáky, panáka s kamarády a tak to šlo až do půl jedenácté, kdy jsme měli předtančení. Začalo to společným Arnoštkem, kterého dělal jeden z mých spolužáků, my ostatní hráli tančící dav :) a poté jsme my ze sexty odběhli se převléci a následovalo naše vystoupení. Nejdříve na parket přišli kluci na hudbu z tenkrát na západě a tančili, potom jsme se k nim připlazili my na hudbu z růžovýho pantera a následoval společný taneček a potom holčičí na Mambo n. 5 a potom společná část a nakonec závěr na hudbu z Kačera. Slidili jsme docela ohlas.. :) Potom přišlo předtančení 4.A, ti měli předtančení na hudbu z Men i black, měli opravdu originální rekvizity.. a tanec se jim povedl.. A poté 4.F kteří to také měli velice hezké. Poté jsme se již neoblékali zpět do šatů ale do oblečení na aftwer párty. Na tu jsme odcházeli okolo půlnoci.
Měli jsme ji v klubu s názvem PM nachátzející se v Trojické ulici. My, myturanti, jsme obdrželi oranžovou pásku na ruku na kterou nás pustili do horního patra, vstup hlídali sekuriťáci, kde bylo přichystáno jídlo.. tak nehorázně jsem se přejedla tím masíčkem, čínou, šunkou, dortíky atd že už jen pohled na to mi děll špatně od žaludku... Tam jsem si sebou vzala svého bratránka s jeho přítelkyní a mého brášku, jenže ty nahoru nepustili a tak jsem za nimi průběžně chodila dolů. Když poté odešli již nastálo jsem se, jako již většina mých spolužáků a spolumaturantů, usídlila nahoře. A zase pila a smála se a pila a ztrácela zábrany. A ted o mě kvůli tomu v naší třídě kolují fascinující příhody, některé jsou pravdivé, některé pouze přikrášlené. :)
No na after party jsem byla do půl šesté, domů dorazila v šest ráno a poté do dvanácti spala. Jelikož jsme měli ten den volno na rekreaci tak jsem se rekreovala. Zvláštní bylo, že když jsem jela ráno tramvají domů, v tramvaji již nebyl nikdio jiný, kdo by vypadal že ponocoval, místo toho tam byli lidé oblečení do práce. A divně na mě koukali. :) A když jsem dorazila domů, tedy před barák, naši podsedi již svítili, tak jsem si řikala jestli já jdu tak pozdě nebo oni vstávají tak brzo...
Byl to krásný maturák a ráda bych si ho znovu se stejnými lidmi zopakovala. A děkuji svým dvěma spolužačkám, které ples připravili, a všem spolužákům za krásný ples.. :)
Foto je k vidění na: http://www.theinerky6xa.rajce.idnes.cz/
video z předtančení: http://www.youtube.com/watch?v=mELd_MHJEOo

Žádné komentáře:

Okomentovat