úterý 4. října 2011

Rybičky, rybičky rybáři jedou!

Nevím jestli jsem to již sem nepsala, ale můj tatík dostal k svým Xtým narozeninám od své manželky, tedy mé maminky, extraordinérní dárek. Rybičky.. Nejsou to takové rybičky, jaké byste čekali. Jsou sice v akvárku, ale nemáte je doma. Ani ty rybičky nejsou tak úplně normální a asi nejsou ani tak moc levné. To jsem asi moc neprozradila, co?

Takže jde o to, že jsou to rybičky, které fungují tak trochu jako pemza. Tedy ožírají starou kůžičku z nohou. V dolní části Václaváku se nachází "Thajský ráj", kde ve výloze mají dvě akvárka a sedačky.
Tak právě na ty sedačky si sednete, ponoříte nohy do akvárka a hostina pro rybičky začíná.
Samozřejmě vám předtím umyjí nohy a poučí vás co a jak....

Potom už je tedy vnoříte dovnitř a necháte se okusovat (prý to lochtá) a necháte kolemjdoucí okukovat a hodnotit. Je to totiž opravdu dobrá zábava pro turisty a veliká část z nich si to fotí... Dobře, přiznávám, i já jsem fotila... (více foto mám na rajčeti- tedy další tři foto a jedno kratičké video)

1 komentář: