čtvrtek 6. října 2011

Fulghum!

Můj oblíbený spisovatel přijede! Tedy on nejenom přijede do matičky Prahy, ale on bude mít autogramiádu v Luxoru a potom scénické čtení v Národním divadle. A ani tím to nekončí, ještě bude mít den poté (19.10.) taneční vystoupení v divadle Ponec.
Jů! Já se tak těším!
Vydal novou knihu, kterou zatím nemám ale určo si ji pořídím, a podepíše mi jí... Něco mi to připomíná, takovou "postarší" vzpomínku na jednu akci, kam též přijel. A popravdě okolnosti a moje vystupování tehdá bylo velice zajímavé. Naštěstí mě tentokráte moc lidí, kteří si o mě myslí, že jsem normální, neuvidí takže hurá jásat a křepčit!

Rozhodně si půjdu pro podpis a rezervovala jsem si lístek na to čtení. Přemýšlela jsem i o tom tančení, ale mám v té době francouzštinu tak to budu brát jako znamení, že všeho (i Fulghuma) moc škodí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat