středa 26. října 2011

Deštník

Dneska právě dneska se mi ztratil můj oblíbený deštník.
Ten deštník, který se mnou zažil skautskou akademii a moje "vystupování" na písničku Pátá právě teď odbila. Byla to taková předělávka na http://www.youtube.com/watch?v=HmBEWkUWeo8&feature=related.

Bylo to naše sýkorčí vystoupení, měly jsme letní šaty a tancovaly s barevnými deštníky. Mohlo mi být takových třináct a bylo to fajn. Ikdyž jsem to tam trošku popletla a jako jediná si u toho zpívala, ale stejně se to líbilo...
A teď jsem ho ztratila. Achjo!
Vypadal podobně, jako tenhle, ale jen podobně. Ten samý to není a ikdyby ho teď někde prodávali už to nebude ten stejný. Ten z akademie...
Kdybyste ho tedy někde na stanici metra A Muzeum viděli, vraťte mi ho, prosím. Pro nálezce je to "jen" deštník, ale pro mě je to dlouholetý kamarád do deště...

Žádné komentáře:

Okomentovat