čtvrtek 19. května 2011

Palace cinemas

V Praze je mnoho kin. A tyto kina soupeří o diváky, protože je doba stahování filmů z internetu a vyplácí se to více nežli dát přes sto korun za jedno vidění filmu.
Tato kina pořádají akce, často se k nějaké akci přidají. Jako když lístek na Majáles měl být poukaz na 1studentský lístek + 1zdarma. Vše by bylo ideální kdyby...
Včera jsme vyrazily do Slovanského domu, abychom shlédli Vodu pro slony. Protože poukaz platil do 25.5. tak jsme se dohodli na včerejšku jako ideálním datu. Přišla jsem tam trochu dříve a tak jsem vyrazila k pokladnám, že to koupím a pak se vyrovnáme. Přišla na mě řada a já řekla, že mám tento lístek a že chci dva lístky. Pokladní mi řekl, ať chvilku počkám a šel si zavolat. Říkala jsem si, že je to asi brigádník a tak neví jak s tím zacházet. Dotelefonoval a slušně mi sdělil, že ta akce již neplatí. Protože se kino Palace cinemas stalo součástí Cinema city a rozvázali smlouvu s Majálesem. A jediná možnost, kde lístek uplatnit je ještě ten den v Cinema Star. Nechápala jsem...
Ale protože už byl čas srazu šla jsem ven, tam jsme dlouho debatovaly co budeme dělat. Jestli nám film stojí za to, abychom za něj daly místo dohromady každá 130Kč. Nakonec jsme si tedy řekly, že když už jsme tam zkusíme to.
Šly jsme tedy zpět k pokladně, kde jsme dosti nevybíravě sprdla toho pokladníka. (Vím, že za to nemůže, ale štvalo mě to a štve doposud). On mě vyslechl, asi si myslel co je to za hysterku, a nakonec se ukázal jako docela milý.

Nechápu, jak si kino jako je Palace cinemas může dovolit takhle zacházet s klienty. Neřekla bych, že jich mají tolik, aby si mohli takhle zahazovat akce. A ani to, že je spolklo Cinema City nebí dostatečný důvod. Vždyť ani nesundali vývěsní štít s názvem Palace cinemas. Programy nesou jméno a všechno je tak!
Podala bych stížnost, ale oni na tom lístku píšou, že si vyhrazují právo změnit podmínky akce!!! No a co už vůbec nechápu je to, že mi řeknou ať jdu do konkurenčního kina, které to prý přijímá. Ale to na lístku nepíšou!

Žádné komentáře:

Okomentovat