pátek 13. května 2011

Bakalářka

Příští rok mě čeká psaní bakalářky. To bude docela raso... Nejenom že budu muset skládat státnice ze sociální práce ( to je vzhledem k mému oboru pochopitelné), ale i z teologie. No a ještě k tomu napsat a obhájit bakalářku.
Ale už mám téma. Teda tak nahrubo.
Už dlouho jsem koketovala s myšlenkou, že bych chtěla psát na tohle téma. Ale nebyla jsem si jistá, jestli najdu někoho, kdo by byl ochoten mi práci vést. Nakonec jsem se osmělila a oslovila mě sympatického profesora, který mě učil sociologii. A on kývl, tedy nejdříve řekl, že proč ne? A tak jsem za ním dneska byla a on to definitivně odsouhlasil a rovnou mi dal několik rad.
Budu se jimi tedy řídit a nejdříve si sepíšu svou motivaci k tomuto tématu. Potom musím udělat takový nahrubo průzkum ohledně literatury a navrhnout několik možných názvů práce. Vedoucí mé práce (jů to zní dobře) mi totiž poradil, že název musí být úderný, aby mé potencionální zaměstnavatele zaujal.

Jsem hrozně ráda, že mi to povede. Je mi totiž velmi sympatický a doufám tedy, že mě donutí psát průběžně a napsat to dobrý. Jen doufám, že se mi podaří to sepsat s co nejméně chybami. A také doufám, že mi moji domácí provaděči korektur pomohou a budou pečlivě opravovat mé dosti časté chyby....

Žádné komentáře:

Okomentovat