čtvrtek 5. května 2011

Češi do toho!

Všichni asi víte, že na Slovensku momentálně probíhá mistrovství světa v hokeji.
Naši hokejisté si zatím vedou docela dobře (ťuk, ťuk na dřevo). Tak jen doufám, že si to jen tak nepokazí. Minulý rok sice vyhráli, ale v průběhu turnaje to s nimi nevypadalo zrovna růžově. Tak doufám, že to letos nebude obráceně, tedy že během nevyřazovacích zápasů nám to půjde a pak vypadneme.

Já nevím jak vy, ale já budu rozhodně fandit, aby zase vyhráli. Budu si mačkat palce a trnout při každé hře v oslabení a tak.

Již snad při prvním zápase, tedy o přestávce, běžela dole na obrazovce lišta, kde pivo Budwaiser vyhlásil otázku: "Co uděláte když naši hokejisté vyhrají?"
Odpovědi se často ani hokejistů netýkají, ale to přeci nevadí. Některé z nich jsou např. , přečtu knížku, začnu chodit do kostela, přestanu pít, začnu hrát hokej, zhubnu 20kg atd. Některé se hokejistů týkají (donesu na Staromák sud piva, ...).
Mě samotnou to dovedlo k myšlence, co udělám když vyhrají? A proč zrovna když vyhrají? Proč se naptají, co uděláte když naši hokejisté nepostoupí do semifinále/finále atd?
Já sama pokud naši hokejisté vyhrají tak se snad už konečně dostanu na Staromák. Vždycky jsem si našla nějakou výmluvu (nechce se mi, nemám s kým, je mi špatně,...) ale tentokráte se tam určitě alespoň podívám. Moc bych chtěla...
A co udělám když prohrají? Budu litovat, že nemůžu na Staromák slavit, ale budu se těšit na příští rok. To totiž vyhrají a já se na Staromák podívám :)

Prostě:
Češi do toho!
Kdo neskáče, není Čech!

Žádné komentáře:

Okomentovat