pondělí 11. ledna 2010

Hurá!

Dneska byl fakt dobrej den!
Poprvé za velice dlouhou dobu jsem prožila den, díky kterému můžu na sebe být hrdá. A zase je důvod být spokojená..

Dneska jsem udělala kolokvium (skupinové zkoušení) z jednoho předmětu, udělala zápočet z angličtiny a dostala jedničku ze zkoušky. Sice jsem jeden další předmět asi nedala ale to mi na náladě neubere!

Ježiš, já má takovou radost! Asi půjdu skočit do sněhu a nechám ze sebe udělat sněhuláka! Protože si musím vybít tu radost a nejlepší způsob je použít ten super duper snížek co napadl..

Po dlouhé době se mi konečně podařil super den. Vyšly věci ve škole a ještě je venku tak nááádherně... Super!
Celou cestu domů jsem se musela usmívat a myslela jsem že to nevydržím.. takovou radost jsem neměla už dlouho.. Za to může ten maminčin čtyřlístek, babiččiny talismany a prostě celý vesmír mi asi dnes přál :)

Kéž by bylo více takových dní jako byl dnešek! Super je i fakt, že asi má už 25 z 30potřebných kreditů a to je dnes první den zkoušklového období.. HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Žádné komentáře:

Okomentovat