sobota 23. května 2009

Koncertové léto!

Letošní prázdiny budou hned několika ohledech odlišné od těch předchozích prázdnin.
-První rozdíl spatřuji v jejich délce, jsou pomaturitní takže trvají od května do října (pokud mě vezmou na VŠ, což bych moc chtěla).
- Druhý je v touze po výdělečné činnosti. Musím si najít nějakou brogádu avydělat si na spoustu vytoužených věcí (řidičák, notebook, ...)
- Třetí a nejzásadnější- v koncertovosti.. (více dole :) )
a mnoho dalších...

Koncertovost?
Už se faaakt moc teším, koupili jsme si s Míšou lístky na koncert U2 do Polska. Tento koncert se koná na začátku srpna v jednom zapadflém městečku v Polsku, tedy je to spousta hodin cesty. Chudák míša, bude to muset odřídit, protože já asi do té doby nebudu mít řidičák. A pokud ano, tak by mi své autíčko asi stejně nepůjčil...
No prostě ten jkoncert bude megagiga super věc, nikdy jsem nechtěla víc na nějaký koncert nežli na koncert U2. Už od té doby co mi ji Michal vnutil poslouchat, on ji začal poslouchat a bylo natolik nahlas, že jsem nemohla neposlouchat též, ale zase to nebyla špatná muzika tak se z častého nechtěného poslouchání stalo časté chtěné. A už to beru i jako ukolébavku, lépe se mi usíná při poslouchání :)
No a druhý a neméně chtěný koncert bude celorodinný koncert Leonarda Cohena, nejoblíbenějšího žijícího zpěváka mé maminky (teda myslím) a já si ho oblíbila hlavně díky Hallelujah (ta je známá i díky přezpívání ve filmu Shrek Rufusem Wainwrightem) a Suzane. Tento koncert bude v Praze, takže naštěstí žádná veliká dálka... :) Koná se asi 29.8. a bude to fakt super, taky se moc těším, slyšet naživo jehorecitovaný zpěv bude fakt zážitek..

Žádné komentáře:

Okomentovat