středa 20. května 2009

Hurá!

Věřili byste tomu? Já a mám maturitu s vyznamenáním? To se asi všechny vyšší mocnosti (existující i neexistující) musely pomátnout.

Nevěřila jsem tomu, že bych ji mohla udělat- teda ve skrytu duše jsem doufala že ano. A dopadlo to lépe nežli jsem kdy doufala nebo si vyfantazírovala.
Mým snem už od příchodu na gympl bylo mít vyznamenání, nikdy se mi to nepodařilo. Vždycky jsem sice měla zlepšující se tendence, protože v primě jsem začala s osmi trojkami. Přiznávám, občas se objevila i nějaká čtyřka, ale většinou jsem se stejně oproti minule polepšila nebo alespon nepřihoršila. Ale k vyznamenání jsem se nikdy nedostala. A to, že bych mohla mít vyznamenání z maturity mě nikdy nenapadlo, dosti to bylo ovlivněno i mou maturitní písemkou (4). A také mým výběrem předmětů k maturitě: Čj, Fj, Dějepis a Zsv. Kromě češtiny jsou to předměty, které jsem si sama vybrala a tedy bych si v nich měla i věřit, ale opak je pravdou. V fj to ještě jde, ta mě totiž fakt baví a taky jsem byla na tom kurzu v Nice, takže to je relativně vpoho. Ale třeba takový děják, kde je miliarda informací a kviliarda dat je docela těžký, hlavně ještě když se vám v hlavě všechno mísí dohromady a dělá se z toho neidentifikovatelný (nelétající) předmět :) A zsv, co mluvit, filosofie nikdy nebyla a snad ani nikdy nebude mou silnou stránkou a jelikož je tak asi devět (z 28) filosofických otázek je dost veliké riziko si jednu z nich vytáhnout. Jediné mé štěstí byl, že jsem si to nevytáhla. No a mezi skoro jediné, zsv otázky, kde jsem si docela věřila patřilo náboženství, globální problémy a možná i mezinárodní integrace. A na tu otázku, co jsem měla jsem si teda fakt nevěřila, učila jsem se jí, to jo, ale že bych si věřila na jedničku!
A co teprve ta čeština? Se čtyřkou? Je pravda, že otázku jsem se učila ale s dvojkou jsem nepočítala! Ale jsem za ni VÉLICE VDĚČNÁ!
To obecně za všechny známky, za děják, za francouzštinu, za zsv a za češtinu!
Ataky za štěstí při tahání otázek, sice mi to v tu chvilku tak nepřišlo, vždycky to byla jiná nežli má vysněná otázka, ale bylo to fajne..
z čj- č14- Meziválečná světová poezie (avantgarda-futurismus, kubofuturismus,...).
z dě-č13- Objevné plavby
z fj-č7 - La nature (=příroda)
ze zsv-č2- Teorie osobnosti (temperament, charakter, inteligence,..)
Moc děkuji svým profesorům, kteří mi pomohli k tak skvielému výsledku, a všem co mi pomáhali a podporovali mě...

1 komentář:

  1. Moc moc moc moc moc ti gratuluju, jsi veliká šikulka a já jsem moc ráda, že jsi dopadla takhle skvěle :) Doufám, že v neděli přijdeš a připijeme si na to! :)

    OdpovědětVymazat