pondělí 24. září 2012

Kytarová mírpárty

Dozvěděla jsem se o docela zajímavé akci- Kytarové mírpárty.
Jedná se o akci pořádanou jednou mojí známou z občanského sdružení, kde jsem dělala dobrovolnici a ještě tam občas vypomáhám. Napsala mi, krátké info a tak jsem se o tom dozvěděla...
"Ať jsi profík nebo amatér 2.10. ,na mezinárodní den nenásilí, vem kytaru a přijď si společně zahrát na můstek Give peace a chance od Johna Lennona. Více na: http://kytary.svetbezvalek.cz/"

Jak říkám, zajímavá akce...
Mám pocit, že jsem jednou již podobnou akci na můstku (v metru, ale nevím jestli tentokráte je to také tam) viděla. A hrozně mě bavilo pozorovat udivené kolemjdoucí, kteří jen kroutili hlavami a nechápali cíl. Ne, že bych uměla hrát na kytaru, a ikdyž důvěryhodný zdroj tvrdí, že jsou to "jen tři akordy", přeci jen tam půjdu asi jen na "čumendu"...

Žádné komentáře:

Okomentovat