pondělí 28. května 2012

Někdo září a někdo hold v září...

Dneska jsem dělala státnice z teologie. A... neudělala jsem je...
Neměla jsem zrovna štěstí na otázku a vlastně ani na zkoušejícího, ale tak co. Třeba moje štěstí měl někdo jiný, někdo kdo ho potřeboval víc než já.
Vlastně se nic neděje, znovu tam půjdu v září a to snad už zazářím..  Jen se prostě musím víc připravit na jejich dotěrné otázky na obsah a jejich nerespektování toho, že teologie není mým hlavním oborem.. nu což...
Mám na to celé prázdniny, abych se to nadrtila, přeříkala jim to tam a pak to úspěšně zapomněla...

A mimochodem když jsem odcházela (mělo jít na řadu poslědní tři lidi) byla úspěšnost kolem 50%, to vypovídá o mnohém...

(doplnění: původně jsem se domnívala, že odpolední státnicáři to budou mít lehčí- jelikož jim zkoušející posunou laťku dolů. Mýlila jsem se- nechali ji. Takže konečné skóre těch, co u státnic z teologie uspěli je... počkejte si na to.. 13 z 38. Z toho sedm z dvaceti je od nás z oboru. Z toho si lze udělat docela ucelený obrázek o tom, zda jsem tak blbá že jsem to neudělala nebo jestli to byly nepřirozené nároky...)

Žádné komentáře:

Okomentovat