čtvrtek 10. května 2012

Čekání

Vím, že jsem se zařekla neotravovat na svém blogu s bakalářkou, ale chvilku jsem to vydržela, ne?
Takže můžu zase začít.. Už totiž vím termín své obhajoby a TOTÁLNĚ mě to děsí. A ještě horší jsou termíny státnic a do toho přijímačky...
Nějak se nedovedu donutit cokoliv dělat. Vím, mže musím ale jsem z toho všeho obhajobo-státnico-přiímačkování natolik vystrašená, že se nedokážu dokopat vůbec k ničemu. Kromě spaní (dnes do jedenácti), jídla (snědla jsem celou nutelu za pár dní), seriálů, houpání na houpačkách a zmrzlin.
A ještě k tomu mi díky mé nemoci chybí udělat jedna zkouška a jediný termín, co mi profesor dal (díky bohu, že mi ho vůbec dal ačkoliv je to jeho povinnost) je přesně v den, kdy mám naprostý a absolutní deadline na odevzdání indexu. Takže pokud mi to nedá v ten den, nebudu moct jít ke státnicím a celé prázdniny budu mít zkažené učením a obviňováním se, jak jsem blbá, že jsem se na tu zkoušku víc neučila.
Takže nejen, že se musím učit na státnice a přijímačky musím ještě našrotit učivo na zkoušku. A nejvíc mě na tom štve fakt, že moji spolužáci, co byli na tom termínu co já jsem prozvracela, dostali tu zkoušku téměř zadarmo. A já se na ni musím učit. A třešničkou na dortu bude, až studijní oddělení najde v mém indexu nějakou chybu (protože přeci nemůžu mít  všechno, že?) a stejně mě k těm státnicím nepustí.
A taky jsem zjistila, že přijímačky a státnice se mi kryjí. Takže musím zajet na studijní na fildu a poprosit je o nový termín přijímaček. Ale to zase není až tak hrozný a nepřekonatelný problém..

No a tak vlastně čekám.
Čekám na to, až se konečně dokopu začít se učit na tu zkoušku.
Čekám na to, až mi zveřejní posudky a já budu moct vyšilovat z nich.
Čekám na to, až se konečně dokopu učit se na státnice.
Čekám na to, až se dokopu sesumírovat si myšlenky a připravit si obhajobu.
Čekám na to, až se věci trochu uklidní.
Vlastně jen čekám a nic nedělám, ačkoliv bych měla. A tím si to jen zhoršuju.

Ale už dost fňukání.. Zítra začnu s učením na zkoušku. A s učením na státnice jsem už velice zlehka vlastně začala, jelikož mám všechny otázky (kromě jedné) zpracovány a mám vytisknutou jejich část a půlku z toho vytisknutého už jsem si jednou prošla a části zvýraznila.. Takže už jsem vlastně zlehinka začala... Sice to ke státnicím stačit takhle nebude, ale je to začátek a nějak se začínat musí. Že jo?

Žádné komentáře:

Okomentovat