středa 16. května 2012

Jupí, horor a studijní oddělení na FF

Sice ještě nemám za sebou státnice, ale přiblížila jsem se k nim...
Včera se mi totiž podařilo udělat tu zbývající zkoušku (Teologie služby) za dvě a tak jsem konečně mohla odevzdat index a opravdu půjdu ke státnicím v květnu a červnu.
Také jsem  včera obdržela svoje posudky na bakalářku a dostala jsem děsnou radost. Vedoucí mi navrhl 1 a oponentka 2. Takže je to super duper! Sice to neznamená, že na obhajobu se nemusím vůbec připravit, ale mám výhodnou pozici pro obhajobu. A jsem strašně příjemně překvapená, opravdu jsem tomu nevěřila. Jak jsem si procházela její posudky tak jsem dostávala strach a popravdě i v tom mém je dost kritiky, ale také pochvala pár věcí (o jedné kapitole dokonce řekla, že je vynikající :D) Vedoucí i oponentka mi dali spoustu otázek, na které se musím pečlivě připravit, abych s nimi dokázala argumentovat a více se prostě uvidí.

No a ostatní státnice, to je horor největší. Snažím se učit se na tu teologii, kde máme 28otázek (proti 16 ze socprce) ale jde to velice ztuha. Snad až to budu číst povícté bude to lepší. Teď zatím jen podtrhávám to důležité a pak se vrhnu na další akce...

Taky jsem včera byla na studijním oddělení na FF. Potřebovala jsem podat žádost o náhradní termín přijímacích zkoušek na nmrg, protože se mi kryje se státnicemi. Zavolala jsem tam a bylo mi řečeno, že mám vytisknout žádost z jejich webu (tu jsem našla), vyplnit ji, dodat potvrzení ze školy o konání státnic v ten den a donést to tam. Tak jsem ji našla, uložila si ji a chtěla ji vypllit na počítači, jenže ejhle, ono to nešlo. Tedy nešel mi vyplnit řádek, týkající se předmětu žádosti. Šlo vyplit pouze odůvodnění. Tak jsem si ji vytiskla a vyplnila ručně. Ve škole mi vydali potvrzení (bylo to potvrzení o studiu, kde do jedné z kolonek napsali, že se použije jako doklad o konání státních zkoušek toho inkriminovaného dne) a já se rozjela na fildu. Naštěstí jsem v jejich aule potkala známou, která mi poradila, kde tam studijní oddělení mají, jinak tam bloudím ještě teď.  Jenže mi neřekla, že je tak děsivě složité. Funguje to tam jako ve spořitelně, tedy příjdeš a vyjedeš si lísteček s tím, co potřebuješ. Jenže tam nikde nepsali nic o přijímacím řízení. (v tu chvíli jsem děkovala Bohu, že my máme jen jedno studijní s jednou vedoucí a dvěma pomocnicemi v jedné místnosti). Tady je asi deset dveří, kde v každé sedí dva lidé a každý dělá něco jiného. Naštěstí mi nějaká slečně poradila, ať si kliknu na nějakou denní referentku a že ta její (asi to mají rozděleno dle příjmení) je příjemná. Tak jsem na ni klikla, vyjel mi lísteček a já čekala. asi za dvacet minut (ta referentka tam nikoho neměla), kdy už všechny dveře se dávno minimálně třikrát otevřely a čísla všech lidí již byla se konečně objevilo číslo mé. Vešla jsem, řekla co potřebuji a byla odeslána úplně naprosto jinam. Musela jsem do čtvrtého patra na oddělení pro Přijímací řízení. Jenže to mi nikdo předem neřekl, nevěděla jsem, že to tají takhle rozdělené... Tak jsem jela poslušně do čtvrtého patra a našla příslušné dveře a následně úspěšně vyřídila svou žádost- byl mi ochotně přidělen nový termín na konci června.
Mají to tam tak chaotické. Tolik dveří a pro cizáky tak nepřehledné až mě to překvapilo. Ačkoliv naše studijní není určitě ideální, ale proti tomuhle je přehledné a uživatelsky přijatelné. Jedna nepříjemná vedoucí studijního a dvě referentky jsou lepší nežli několikero dveří a lístečky na čekání...

1 komentář:

  1. Gratuluju k úspěchům!
    Nu, co se týče učení na státnice, tak já jsem už třetí týden marod a většinu času tolik chcíplá, že učení nejde, ani kdybych chtěla... na NMgr se taky hlásim na FF, doufám, že se stane zázrak a dostanu se tam, tak díky za obrázek o jejich studijním ;-)

    OdpovědětVymazat