pátek 23. března 2012

Už jen měsíc!

Tak a už mi zbývá jen měsíc...
Tedy už ani ne celý měsíc... už jen 24 dní!!!
A o čem že to mluvím? O dni, kdy musím mít s konečnou platností odevzdanou svou bakalářskou práci. O dni, kdy musím mít hotovo to, co předložím své bakalářkové oponentce se strachem, co špatného na tom najde. A ona určitě něco najde, je proslulá snahou o dokonalost a rýpáním do všeho a všem...

No a já tu zatím místo toho, abych psala bakuli sedím a píšu na blog. No, alespoň mám v plánu jít do knihovny v Klementinu a snažit se tam. Času totiž málo a práce je moc...
Mám totiž pocit, že to spíše ubývá nežli přibývá. Včera jsem totiž musela smazat celou jednu stránku, takže jsem se zase dostala pod magickou hranici 40 stran :( A abych to mohla ukončit jsem si řekla, že chci mít 50. Takže musím ještě někde splašit dalších deset.... Něco zabere závěr, ale co s tím zbytkem?

A to jsem si řekla, že to chci svém vedoucímu dát na zhodnocení na Velikonoce. Takže prakticky mám už jen třeba deset dní!!! Musí mít totiž čas na to, si to přečíst a zhodnotit, jak to vyznívá a vypadá.. No a taky musí být čas na rodinné opravné kolečko týkající se gramatiky, stylistiky a všeho.

A pak než to odevzdám musím to nechat svázat. Do jaké barvy to mám dát? Chtěla jsem nějakou netradiční, třeba žlutou.. ale co by si o mě pomysleli u obhajob.. Ale vypadalo by to dobře, alespoň mě by se to (možná) líbilo. Jenže to asi nedělají a nebo za mastný příplatek a tak nevím, jestli mi to za to stojí.

No a to mám naplánováno spoustu věcí a lidí do těch deseti dnů... Jsem na sebe fakt zvědavá. Už to vidím, jak to budu dodělávat na poslední chvilku minutu před odevzdáním.. Což přesně nechci, ale dopadne to tak, vím to...
Tak to je asi vše... Myslela jsem, že tím, jak to napíšu přesvědčím sama sebe, že je nejvyšší čas (možná ještě vyšší nežli nejvyšší) něco dělat. Uvidíme, jestli to zabralo...

4 komentáře:

  1. Držím palce.
    A jestli budeš potřebovat nakopnout...

    OdpovědětVymazat
  2. Hem... jestli tě to uklidní, já mam zatim všeho všudy hotových celých dvacet stránek a myslím, že nějakých 41 mi bude stačit ;-) materiály a představu o ostatním taky, ale čáru přes rozpočet mi udělala takřka třítídenní nemoc, kdy jsem na jakékoli studium byla moc chcíplá...
    když mluvíš o rejpavé oponentce, to máš taky Janošovou?
    Marta (kdysi Klok)

    OdpovědětVymazat
  3. Heluško, klíííííííííííííííííííííííííííííd :)
    Práci máš OK, větší hnidopich než já být oponentka nemůže, tak se nevzrušuj, všechno dobře dopadne. NEBOJ!
    já :)

    OdpovědětVymazat
  4. Boci, držím palečky! Moc! Určitě to zvládneš, podívej jak jsi holka šikovná a takhle dlouho před termínem to máš! Já dopisovala týden před odevzdáváním, můj ubohý vedoucí neměl šanci ani na "eh" :)
    Tak snad to dobře dopadne, kdybys potřebovala další korektorku nebo povzbudit, jsem tu ;)
    Ž.

    OdpovědětVymazat