čtvrtek 5. dubna 2012

Tak a...

Rozhodla jsem se, že už nebudu svůj blog spamovat svými "nářky" nad bakalářkou. Téměř každý ji píše a také si nestěžují, tak nebudu ani já. Teda pokusím se :)

Jen poslední informace:
Práce "dopsána" a v rukou vedoucího (hnidopicha), který opraví, to co již jednou bylo opraveno a přeformuluje to, co již přeformuloval. A ve středu si ji od něj převezmu, tou dobou již budou hotové desky (které jsem si objednala předem- jo jde to..) a bude na řadě poupravit práci do konečné verze a někdy ve čt nechat sešít do desek a donést na studijní. No a pak už jen čekat.

Něco pro pobavení: na mém oboru nás je momentálně asi 35. Ale vzali nás přes sedmdesát, část lidí odpadla a nebo prodlužují. Ale vtipná věc je, že v na konci prváku nebo tak vznikl kruh jmenující se podle jedné z hospod nedaleko od naší školy. Nebyla jsem mezi zakládajícími členy a asi půl roku jsem ani nevěděla o jeho existenci. Poté jsem na ni byla upozorněna a tak jsem si říkala, že bych vstoupila. Bylo mi řečeno, že mě rádi přijmou mezi sebe, ale že by bylo lepší, abych já jako "vůdčí osobnost" (=jedna z věcí pro pobavení) založila kruh nový. Samozřejmě jsem se pozastavila nad tím označením a snahu založit kruh jsem odložila na příští život. A tak jsem nebyla ani v kruhu ani nový nezaložila. Kruhu se mě ale zželelo a tak jsem dostala oficiální přízvisko "přítelkyně kruhu" (=další vtipná věc).
Jenže v té době již ti, co v kruhu nebyli (kruh totiž čítá asi 15 lidí) se dozvěděli, že kruh je a chtěli tam též. Kruh si totiž mezi sebou rozděluje různé otázky a pomáhá si sdílením informací (tedy plní svou funkci) a mimokruhákům se nelíbí, že nejsou zapojeni. A tak je náš obor v myslích nekruháků rozdělen na dva tábory: kruháci a nekruháci. Kruháci to nějak neřeší, ale ti, co tam nejsou ano. A já jelikož jsem někde uprostřed nemlžu dát nekruhákům najevo, že jsem uprostřed, protože bych se stala jakýmsi přeběhlíkem. (=další vtipná věc)
A poslední vtipná věc je, že kruh si mezi sebou rozdělil státnicové otázky na vypracování (já mám také nějaké). A už mi málem před "nekruháky" ujelo to, že si je takhle dělíme, byl by to totiž trapas a zase by se rozhořela vášnivá diskuse jak je to nefér syslit si to jen pro sebe v kruhu a neposkytnout to ostatním a tak... No a za své zásluhy (vypracování teologické otázky ke státnicím) jsem byla jmenována členem kruhu. A vtipné je, že jsem si nepodala přihlášku na Nmgr k nám na HTF, takže každopádně nenastoupím do jejich prváku a tedy se nebudu dále účastnit vyučování a smysl sdílení přednášek z HTF pro mě bude nanic. Takže jsem se stala členem kruhu tak na pár měsíců (když všechno půjde dobře).
Ale alespoň budu s nimi v kontaktu, že? :)
Kruh je velice vtipná věc, jelikož si dávají tituly. A ne ledajaké tituly- zasloužilý člen, zakládající člen, bakalář kruhu, státnicovač atd ( a ještě k tomu jsou v latině a mají se psát před jmény v kruhové konverzaci) a to je poslední vtipná věc tohoto článku...

Žádné komentáře:

Okomentovat