sobota 1. srpna 2009

Prázdniny

Tak tohle mají být nejdelší prázdniny které jsem zatím prožila. Jelikož teoreticky začaly 20.5. a skončí nástupem na VŠ tedy 29.9. Ale samozřejmě, že to ne vždy jsou úplně prázdniny v pravém slova smyslu. Jelikož jsem brigádničila v červnu a plánuji to i na září. Také jsem v červnu dělala přijímačky na VŠ a v září budu mít zápis a imatrikulaci.
Ale i tak to budou nejdelší prázdniny a už bylo na čase, moc jsem se na ně po té školní docházce, od první třídy do sexty, moc těšila.
Prvních 14 dní strávených na táboře v Sedle uběhlo očekávanou rychlostí, ale to další se vleče. Ikdyž je pravdou, že některé večery, nejsou na slamníku :), utíkají až nad očekávání rychle. Napoříklad večer v KFC s Elinkou. To jsem si ani neuvědomila, že čas ubíhá. Řešily jsme spoustu otázek a problémů, moooc se smály a přitom najednou: "Pudl prdl pudr" nebo Mudr Drbovou na Otorhinolaryngologii. :)
A také spousta jiných skvielých dnů se vešla do období "čekání". Na co že jsem čekala? Na šestého srpna, kdy jedeme do Polského dvojměstí Chorzow, kde se nachází stadion pro 100 000 lidí (sto tisíc!), kteří se sejdou jen aby si užili koncert irské skupiny U2. Na to se těším a né málo :) Bude to poprvé, co budu na tak obrovském koncertě a též poprvé na koncertě U2. Takže čekání se vyplatí. a taky potom pojedeme do Krakowa, kde máme zajištěno ubytování a tedy si ho stihneme prohlédnout. Prý je to krásný město.
No ale tím koncerty nekončí. Ještě před koncem středoškolských prázdnin se půjdeme koncertit na Leonada Cohena. Toho mám též moc ráda, jeho sametový hlas a styl jeho zpěvorecitace...

No a v září? No to bude, doufám, brigádička. Ale přerušená zápisem na Husitskou teologickou fakultu a pot také imatrikulací v Carolínu. Jsem tak trochu zvědavá, co vlastně ta imatrikulace bude obsahovat, tzv. Akademický slib? No uvidíme :)

Žádné komentáře:

Okomentovat