sobota 1. srpna 2009

Hmmm...

Je asi dost troufalé očekávat, že si někdo bude chtít číst můj blog. Ne, že bych nebyla ráda za tři čtenáře co mám (těm velice děkuji), ale abych řekla pravdu nějak mě to neuspokojuje. Na druhou stranu je dost pochopitelné, že nikoho nezajímám, nepíšu zde nic tak světoborného aby to muselo všechny zajímat.
Trošku mě zklamal můj pokus konkurovat Facebooku. Naivně jsem si myslela, že když na svůj blog umístím test jak dobře mě znáte ukáže se že můj blog přeci jenom někdo čte. Ale dopadlo to ještě hůře nežli jsem předpokládala. Nikdo, kromě Elinky, která to zkoušela jako první, ho nezkusil a neodpověděl mi. Ach jo!
Dají se z toho vyvodit pouze dva závěry- 1, nikdo mě nezná a 2, nikdo můj blog nečte

Z toho vyvozuji, že si vlastně jen tak píšu sama pro sebe, což je na jednu stranu uklidnující, pokud sem napíšu nějakou tajnou věc, tak se to nikdo nedozví (ne že bych měla v úmyslu to zkoušet :) ) a na druhou zneklidňující- nikoho nezajímám...
Ještě nevím, jestli se pokusím něco s tím dělat nebo budu pokračovat v trendu.. On verra :)

Žádné komentáře:

Okomentovat