čtvrtek 7. března 2013

Nuda od nudy pojde a společně pak zajde...

"Nudíte se? Kupte si medvídka mývala!" víte odkud to je? Ano, je to z filmu. Českého filmu. Hraje v něm Jiří Schmitzer, Magda Vašáryová a třeba Jaromír Hanzlík. Už víte? Jsou to... Postřižiny (http://www.csfd.cz/film/6665-postriziny/).

Já se poslední dva dny relativně nudím. Včera dopoledne jsem spala, takže jsem se nenudila, ale jinak odpoledne jsem neměla co dělat- v televizi nedávají nic než stupidní telenovely, péct jsem nemohla, na icq nebyl nikdo, kdo by si chtěl povídat a tak jsem se nudila sama. Dneska už se však pečící situace změnila- již mi nevadí vůně pečiva a tak jsem se ve chvilce nudy dala na pečení tvarohové bábovky a pochlubím se vám.. koukejte jaká je...
prosím, neslintat! :D
Jediný problém je, že ji asi dnes ještě nebudu moci jíst a je otázkou zda vydrží do zítra..

Abych uvedla na pravou míru: měla jsem být osm hodin v práci, ale můj žaludek se rozhodl, že se mu to nelíbí. Naštěstí se ozval jen jednou a pak už byl klid, takže mi pak už bylo lépe a mohla jsem nejen ležet. Jenže jsem neměla co dělat.
No a pak večer mě z nudy vytrhlo "Zlatíčko", poslal mi link na stránku obsahující spousty a spousty vtipů. Měl pravdu, když mě varoval, že jsou prudce návykové a jakmile jednou na stránku člověk zabrousí už jen těžko se odtrhne. No a tak jsem relativně velkou část dne, mimo to že jsem pekla, mazlila se s kóčkou, mluvila se "Zlatíčkem" po telefonu, čučela na hloupé pořady v televizi a pomaloučku jedla tak jsem taky závislácky koukala na vtipy na této stránce.
Tak co, už toužíte znát link na tu skvielou stránku? Tak já vás ještě trochu napnu.. a okopíruji sem několik vtipů odtamtud, abyste se těšili ještě více.. :D
"Paní Kennedyová: "Dost výmluv, miláčku, malý výlet do Dallasu tě nezabije!"
"Politici sú ako spermie. Iba jeden z miliónov to dotiahne až na ľudskú bytosť."
"Pro všechny milovníky koní zařadila firma IKEA na svůj jídelníček masové kuličky HATÁTITLÁ"
"Are you sure this is beef?  Yes, of horse!"

Na závěr jeden pravdivý:
Otec: „Kam jdeš, synu?”
Syn: „Na rande.”
Otec: „To je milé. Nezapomeň si nasadit... víš co...”
Syn: „Co?”
Otec: „Víš co...”
Syn: „Prezervativ?”
Otec: „Čepici, ty nadrženej idiote
!”


 No a teď konečně přichází ten link: http://www.rouming.cz/roumingJokes.php?
Užijte si konec nudy a nezapomeňte hlídat hodiny ať u toho nestrávíte celý zbytek života!

1 komentář:

  1. áh, rouming. už ses potkala s 9gag.com? a co lamer.cz? případně xkcd.com? ;)

    OdpovědětVymazat