úterý 5. března 2013

autoškola

Hurá! Dnes jsem měla poslední jízdu!
Nehurá! Už mě čekají jen zkoušky...

A jelikož má autoškola Fresh před časem zkrachovala tak jsem byla nucena přejít k jiné. Nechala jsem si svého instruktora a rozhodla se, že s ním dojezdím. Jen jsem nevěděla, kolik budu muset doplácet- tedy doufala jsem, že nebudu muset platit celý kurz znovu, protože již jsem měla zaplaceno. Naštěstí jsem platila "jen" zbývající jízdy + budu platit za zkoušku (což bych ale platila i původně). Takže jsem si se "svým" instruktorem domluvila další jízdy a doufala, že se vše nějak vyřeší. Bylo mi řečeno, že autoškola, která byla ochotná převzít klienty zkrachovalého Freshe a tedy i mne je autoškola z Kladna. Z toho vyplývá, že zkoušky a všechno budu muset dělat na Kladně, což mě trošku děsí na druhou stranu tam bude asi menší provoz, méně tramvají atd.
Takže jsem pár jízd odjezdila tady v Praze a na poslední dvě, plus jsem si připlatila jednu kondiční, mě instruktor vzal na Kladno. Jeli jsme po dálnici, já dokonce rychlostí 120, a potom jsme si projížděli různé ulice a situace na Kladně. Jsem mu velice vděčná, že mě tam vzal, ale obávám se, že si z toho nebudu moc pamatovat. A hlavě si nejsem jistá, že jsem připravená na zkoušku- bojím se, že na něco zapomenu. Moc mi nejde podřazování (nepoznám, kdy mám podřadit), nevím, kdy blikat, že objíždím překážku a kdy naopak nemusím atd ale hlavně mi nejde parkování (pokud není celé parkoviště volné tak mám strach, že někoho odřu)
A co teprve technika?! Jak si mám zapamatovat, jaký vzorek mám mít na pneumatikách? A nebo to, kolik se jezdí kde a proč? Jejda.. asi nikdy nebudu mít řidičák...

No na Kladně jsem byla v úterý (tedy dnes 5.3. 2013). A teď čekám, až mi instruktor napíše, kdy jsou volné termíny zkoušek. Snad to nebude moc brzo, ale zase ne moc pozdě. Nejlépe tak za dva týdny? Abych se stihla naučit a srovnat si to v hlavě. Možná poprosím i někoho, aby mě vzal na parkoviště abych si znovu zkusila parkovat....

Žádné komentáře:

Okomentovat