středa 29. června 2011

Bazén

Včera a předevčírem jsem byla v bazénu. Přesněji ve venkovním bazénu na Slavii (ačkoliv nejbližší zastávka se jmenuje Kubánské náměstí, ale což..)
Při pobytu ve vodě, protože já příliš plavání nepraktikuji (je to pro mě jen způsob přepravy a nepředstavuje žádnou velkou radost.) jsem přišla na několik pro mě zajímavých věcí:

  1. Sluníčko velice pálí (objevné, co? :D)
  2. Když pálí sluníčko, bude pálit i zem okolo bazénu a tak je dobré vzít si boty.
  3. Pokud jsou plavčíci placeni za promenádování se kolem bazénu tak, aby vyniklo jejich tělo, těmto platí milióny.
  4. Děti jsou dvojího typu- hubené/relativně hubené nebo obézní. Už není moc dětí, které by byly něco mezi, protože pokud nejsou hubené- jsou přetloustlé a sádlíčko se na nich jen kupí. (neříkám, že jsem nějaká anorektička, ale tolik sádlíčka nemám a ani jsem v jejich věku neměla a doufám, že nikdy mít nebudu)
  5. Snaha učit své děti plavat způsobem, že je hodíte do vody ať se to naučí samy není ideální v přeplněném bazénu. Hozením dítěte je sice možnost že se dítě udrží nad hladinou, ale na úkor toho, na jehož ramenou stojí a tím ho topí.
  6. Berušky mají sebevražedné sklony.
  7. V neděli ani zmrzlinář nepracuje... (ale prodavači Mojita ano...)

Žádné komentáře:

Okomentovat