pondělí 27. června 2011

Segway!

Dneska jsme s Míšou vyrazili si užít náš vánoční dárek- dvouhodinovou projížďku na segway.
Měli jsme jít už dříve, ale kvůli počasí jsme to zrušili. A tak jsem se na dnešek těšila o to více, a bylo na co :)
Sraz jsme měli na Staroměstském náměstí. Potkali jsme tam segweyáka v růžovém firemním tričku, který nás měl na následující chvíle nastarost. Podepsali jsme, že jsme plnoletí a že jsme si vědomi rizik (bla bla) a nechali se poučit, jak se to vlastně ovládá a dostali jsme apartrní helmičky (naprosto divně tvarované..) Vpodstatě je to jednoduché, ale člověk si na to musí zvyknout. Takže nejdříve to vysvětlil mě a v mezidobí, kdy to vysvětloval Míšovi snažila jsem se si to osvojit. Potom jsme vyrazili.
Jeli jsme Pařížskou ulicí, to jsem se na tom ještě necítila úplně ji
stě- nevěděla jsem ani jak sjet a vyjet na obrubník, ale to nám bylo při prvním názorném obrubníku vysvětleno a správnost zkontrolována. Následovala jízda k židovskému muzeu (proplétání mezi turisty) a potom po nábřeží k Rudolfinu, potom na Kampu odtamtud k Lenonově zdi a následně na Pražský hrad. Potom jsme jeli na Petřín, kde jsme se chvilku projížděli zahradami, tedy jen já a Míša, protože segwayákovi to asi přišlo nudné a tak na nás jen tak čekal. No a potom jsme jeli z kopce dolů (tam, kde se jednou vysekal jeden 130kg vážící Rusák :P) na Újezd a potom po mostě k Národnímu divadlu, na Václavák, ke Karolinu a zpět na Staromák. Měli jsme ještě čas, do těch dvou hodin, a tak jsme se ještě s Míšou projížděli jen tak okolo...
Celá ta projížďka měla být spojena s výkladem o Praze, přiznejme, že se segweyák zpočátku snažil, ale potom už dodával jen perličky. ( jako o tom rozpláclém Rusákovi). A vtipná část na tom je to, že náš "průvodce" byl nepražák :) takže nám Pražákům popisoval naše městečko nepražák :)
Musím uznat, že jsem si celou projížďku velice užila. Byla to fakt zábava, ale trošku mě z toho bolí celé tělo :) Nezdá se to, ale je to namáhavé. A po těch dvou hodinách stání na jednom místě mě docela zakrněly nohy, jakmile jsem ze segwaye sesedla nešlo mi chodit ...
Ale opravdu moc mě to bavilo, byl to fakt dobrý nápad mých rodičů... Zase bych někdy šla..
Jen je blbé, že takováhle hračička stojí takových peněz..

Naše segwaye jsou od: http://www.segwaypt.cz/ (ale na webu je k nalezení spousta různých agentur a firem toto zprostředkujících)

Žádné komentáře:

Okomentovat