úterý 7. února 2012

Můj první letošní sněhuláček!

Tak jsem se vydala ho postavit. A teď jsem se vrátila.. teda ještě mi pořádně nerozmrzly ruce, takže to značí jaká je tam zima...
No ale Zjistila jsem několik zajímavých faktů:
Fakt č. 1 - Tento sníh nedrží dobře pohormadě
Fakt č. 2 - Psi rádi čůrají na sněhuláčky
Fakt č. 3 - Počůraní sněhuláci už nejsou tak hezcí
Fakt č. 4 - Sníh nedrží pohromadě a stavět již druhého sněhuláčka s promočenými rukavicemi jde hůře
Fakt č. 5 - Tělo sněhuláčka neudrží jeho hlavu, asi ji má moc zatěžkanou problémy
Fakt č. 6 - Většina kolemjdoucích ze mě má srandu a klepou si na čelo, co to dělám
Fakt č. 7 - Není v mých silách udělat ruce sněhuláčkovi, poté co jsem ho kvůli rukám musela třikrát předělávat jsem z něj nakonec udělala hybrida bez rukou
Fakt č. 8 - Sněhulák se nakonec "vydařil" a "stojí"
Fakt č. 9 - Foťákům nesvědčí taková zima a jejich hledáček rychle zamrzá

Foto k nahlédnutí:

Velice mě to bavilo a za mokrá kolena, zmrzlé ruce a veřejnou potupu to opravdu stálo...

4 komentáře:

  1. jupíííííííííííííííííííííííííííííííííííííí
    ať žijí sněhuláci a jejich tvůrci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdepak, oživlí sněhuláci jsou přesně to poslední co potřebujeme!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo! Ale tenhle je úžasně roztomilej!
    Vidělas tohle? http://www.angelfire.com/wa/zzaran/calvin.html

    OdpovědětVymazat
  4. a není mu smutno? Nechtěl by sněhuláčici???

    OdpovědětVymazat