pondělí 20. února 2012

Kam jsi zmizel?

Chybíš mi, kdepak jsi?
Chodím po městě a hledám tě, nalézám z tebe ale jen kousky. Ale já bych tě raději celého, celičkého ale to se mi nikdy nepodaří...
Stejně, vrať se mi. Zjev se tu, jako minule tak zčistajasna bez ohlášení předem. Pokaždé když tu jsi mám velikou radost. Tolik srandy jsme si už užili, tedy já jsem si už užila spoustu srandy s tebou.

Víte o kom mluvím?
O mém oblíbeném sněhu. :)
Byl tu, ale jen velice krátce. Tak dlouho jsme na něj čekali a on si zase tak zmizí. Typický chlap :D A pak si příjde jakoby nic (zase jako typický chlap :D)
Líbí se mi, jak vše zahalí svým bílým pláštěm. To ticho, ten klid, to bílo... Ráda stavím sněhuláky, jezdím na lyžích, sáňkuju a kouluju se (musím ale vyhrát...) ale to bez sněhu jaksi nejde.
Takže kdy se zase vrátíš? Kdy zase bude venku ta krásná bílá pokrývka? Nevadí mi, že to znamená, že bude zima. Ani mi nevadí, že to znamená, že zase budu mokrá. Co se mi nelíbí je zima bez sněhu, a vlastně jaro- když sníh taje, je černý od výfuků a všude je vidět špína.

2 komentáře: