čtvrtek 23. srpna 2012

Vítkov

Už jste byli na Vítkově? Relativně nově opraveno otevřené památce s výstavou o letcích v RAF  za 2.světové války?

Pokud nebyli tak je v těchto slunečných dnech ta nejlepší příležitost tento nedostatek napravit a tedy vydat se tam, nechat se vyvézt výtahem do vyhlídkového patra a prohlížet Prahu až do omrzení.... výhled je tam totiž velice pěkný, panoramatický.
A po náročném výtahovém výšlapu se samozřejmě hodí jít do tamější kavárny (která má trošku hloupě jen do 18:00) a dát si něco dobrého k jídlu a pití na jejich terase (či vevnitř). Měli tam dokonce i gril, ale nebyl zrovna v provozu :(

Mě samotné se Vítkov velice líbil, hlavně tedy výhled, kavárna a tak. Moc jsem si neužila výstavu o RAF, ačkoliv anglicky relativně alespoň trošku umím (vím, jak se řekne "ahoj, zmrzlina, vana a spát" což mi pro život stačí) tak jsem neměla moc chuti se vzdělávat o mezinárodních letcích v angličtině. Na druhou stranu mě velice pobavila stolní hra, co tam mají. Tedy stolní, řekněme tomu čtyřstolní, ale jedná se o hru simulující letky RAF a Luftwaffe v bitvě o Británii mám pocit. Nezkoušela jsem to, ale vypadalo to zajímavě :)
A samotný Vítkov a jeho interiér mne tedy moc nezaujal, zevnitř vypadá jako honosné krematorium. Ale rozhodně stojí za to jít tam a pokochat se vyhlídkou a odměnit se medovníkem :D




Žádné komentáře:

Okomentovat