neděle 26. srpna 2012

Autoškola

Dneska jsem absolvovala svoji první řidičskou hodinu v autoškole a očividně (a kupodivu) jsem to přežila! :)

Na to, že si udělám autoškolu se už chystám dlouhá léta. Taky už na to mám věk :) A tak jsem se někdy během roku rozhodla, že už je načase a začala si šetřit peníze. Babička tomu šetření trošku pomohla a tak jsem nakonec nějak ty peníze nastřádala. Dalším důležitým úkolem bylo ty peníze neutratit za něco jiného, tak totiž byly použity dřívější peníze na autoškolu myšlené (kurz v Nice, snowboard, atd). Ale kupodivu se povedlo peníze ponechat a tak jsem si mohla na konci června vybrat docela levnou, podle reakcí na webech docela dobrou, autoškolu Fresh.
Zašla jsem se tam zaregistrovat a domluvit a najednou jsem měla zařízenou autoškolu! :) Je pravda, že nakonec nešlo vše podle mých představ, protože ty byly takové, že bych dnes na konci srpna neměla první ale třeba již poslední jízdu, ale to nevadí. Hodně mě zpomalil velký nával lidí na teorii a také to, že moje instruktorka chtěla abych měla odchozeny teoretické hodiny, nežli do auta sednu. Takže jsme se dohodly na první hodině na dnešek...
Přiznávám, že jsem se docela bála, hlavně jsem si nedovedla představit sama sebe za volantem, ale nakonec mě ta jízda docela bavila. Nejdříve jsem se rozjížděla na trošku širším parkovišti a pak už jsem si to štrádovala hostivařskými vilovými uličkami. Jednou jsem málem nevytočila zatáčku a trochu se lekla, že nabourám do protistojícího auta, ale měla jsem spoustu místa a dobré rady od instruktorky, takže se nic nestalo... Byla jsem dokonce pochválena, že jsem si zvolila správnou obuv (tenisky) a ne sandály či žabky a tak jsem byla spokojená...

A příště? To už budu vyjíždět přímo od budovy autoškoly do provozu! Jsem na to zvědavá... a sice se stále bojím, ale už se těším...

1 komentář:

  1. :) Taky si vzpomínám na den, kdy jsem poprvé přišla do autoškoly. Bylo to pondělí a autoškola u nás ve frýdku místku je blízko frekventované silnice a já měla strach, že mě hodí do provozu. Naštěstí to první den bylo na trenažéru, takže základy jsem se naučila relativně v klidu..

    OdpovědětVymazat