čtvrtek 28. července 2011

CodeMode!


Co? Letní Code:Mode!
Kde? Odehrává se to na Smíchovském nábřeží, nejblíže je asi zastávka Na Knížecí, Anděl nebo Zborovská
Více info na: http://codemode.cz/
Tak hurá!
Byla jsem tam. Dokonce dvakrát.
Jednou ve čtvrtek, tedy ten de, co to všechno začalo, a potom dnes (sobota). V ten čtvrtek to bylo o něco lepší, už kvůli počasí- dnes prší a ve čt bylo krásně. Také kvůli tomu, tam již dnes nebylo ani tolik lidí a ani vystavovatelů. Jen část z vystavovatelů, asi ta alkoholem opojenější, zůstala a popíjela nadále v naději, že třeba přestane pršet a snažila se něco ještě prodat.
Naopak ve čtvrtek to na Code:Mode žilo. Lidi proudili, fotili se na polaroid a něco možná i kupovali. Já sama jsem vyhlížela něco pro kamarádku Maki, vybrala jsem jeden "náhrdelník", ale (naštěstí) jsem ho nekoupila. A Maki mi potom řekla, že již pro ni má knížku, tak jsem byla ráda, že jsem ho nekoupila.¨
Za to jsem si dneska udělala tři placky (jedna stála deset korun)- jednu s čápem, druhou s U2 a tu třetí barevnou. A koupila jsem Maki náušnice, tak snad se jí budou líbit.

Jinak celý Code:Mode se mi moc líbil. K mému překvapení tam bylo opravdu hodně vystavovatelů s opravdu hezkými věcičkami. Některé byly velmi potrhlé, jiné velice seriózní. Mezi ty potrhlé bych zařadila třeba Minimone (www.minimon.cz), ale některé jejich věci prý teď hodně "frčí" :) ale popravdě, pověsit si na krk nápis kunda nebo si na uši dát náušnice s hovínkem a na tričku mít kakajícího psa? Ale originální jsou, to se jim musí nechat. :)
Mě se ale nejvíce líbil obchod MySquare, kde jsem Maki koupila ty náušnice a jednou jsem tam koupila dárek (taky náušnice) jedné mé spolužačce z htf. Mají opravdu hezké náušnice a ostatní věci, jsou to placky, takové jaké jsem si sama vyrobila (ale to bylo u jiného stánku) různých velikostí a tvarů a jsou to náušnice, brože, náhrdelníky no co si kdo vzpomene.
Také se mi velice líbily náušnice ze zátek od piva, ty jsem si chtěla koupit pro sebe, ale ten stánek už tam dneska bohužel nebyl. Snad se mi ho podaří vyzkoumat z mapky a najít jejich web a potom snad i krámek.
Byla tam i spousta stánků s oblečením, ale jejich ceny byly mimo mé finanční možnosti. Daly se tam najít velice pěkné kousky všech střihů, druhů, barev i zaměření. Mě se nejvíce líbily mikiny, ale nemám momentálně žádné peníze na kupování oblečení. Pro ty, kteří mají peníze doporučuji si projít webové stránky vystavovatelů z Code:Mode a následně prolézt jejich krámky a úžasný úlovek nikoho nemine. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat