středa 19. ledna 2011

Uf!!!!!!!!!!

Tak dneska... konečně!

Včera jsem se pokusila udělat zkoušku, o které jsem slyšela spoustu rozporuplných informací. Někdo tvrdil, že je to nejtěžší zkouška na škole. Jiný zase že se to přeceňuje. A co si z toho mám, já ubohá vybrat? :)
Přiznávám, bála jsem se... Proto jsem se pokusila se na to učit týden předtím nežli jsem se zapsala na první termín.. tedy od minulého úterý.
Jo jenže zkuste se učit něco co vás nebaví poctivě týden.. (dobrá vám to možná půjde, ale mě ne..) teď už to můžu přiznat.. probíhalo to dost často tímto scénářem: učila jsem se deset minut, hodinu odpočívala pak si udělala oběd (a při obědě se přece nebudu učit) pak dávaly M*A*S*H* a na to jsem se chtěla dívat a pak jsem se zase chvilku, asi tak dvě hodiny, učila. Pak zase odpočívala, pak se chvilku snažila se učit a pak odpočívala... náročné to dny..
No jenže pak se začal termín blížit a blížit a mě to učení nijak neubíhalo a neubíhalo.. sice mě předtím můj styl učení nikdy nezklamal, ke stipendiu nedostal ale ke zvládnutí prvního roku mi pomohl. Ale obávala jsem se, že tentokráte to takhle lehce neprojde...

No a pak nastalo ono úterý, včera... Měla jsem tam být ve dvě.. již od jedenácti jsem byla ve škole. Původně jsem tam chtěla jít abych se podívala jak to vypadá, teda abych od lidí vyzvěděla jak to jde a tak. Ale nakonec se přidalo i to, že jsem to prostě chtěla mít za sebou. Přišla jsem tam a byla tam jedna moje spolužačka, sdělila mi, že to nedala. Že ten den to nedal, z mých známých, ještě nikdo... Dostala jsem snad ještě větší strach, ale paradoxně jsem měla docela dobrý pocit. Což jsem věděla že je špatně... tenhle pocit jsem měla z maturitní písemky no a ta nedopadla moc dobře, takže jsem věděla že tohle taky nebude ono... Bude to znít divně, ale snažila jsem se přesvědčit, že to neumím nedám a tak, aby mě onen pocit opustil :)
No po nějakém čekání, obědě se spolužačkami a sebepřemlouvání jsem šla na zkoušku. Byla to moje první dvoukolová zk, tedy že nejdříve musíš udělat test a potom teprve ústní část.
No takže jsem šla na test, bylo to docela těžký... věděla jsem jen polovinu a na to, abych "prošla" jasem musela mít správně sedm z deseti otázek správně. A já měla jen pět. No a pak tam bylo ještě trochu opravování, ale vlastně to znamenalo další termín....
No vyšla jsem ze dveří a pokynula holkám, že to nemám... a hned mě přepadl smutek. Byla to první zkouška co jsem neudělala na první pokus... naštvalo mě to a mrzelo... Chvilku mi trvalo nežli jsem si to v hlavě srovnala a pak už to bylo dobrý... koukla jsem se na nástěnku, kde visely volné termíny a zjistila jsem že už vlastně žádné volné nejsou. Jen dneska, tedy den poté... Tak jsem se zapsala na co nejpozději (17:30) a doufala, že to do té doby zvládnu... Přišla jsem domů, koukla se na Simsonovi a pak se snažila se učit..večer koukala na seriál a pak šla spát.. Prostě jsem doufala že mi to nějak naleze do hlavy...
A scénář se opakoval... šla jsem tam... měla jsem zase strach...
No šla jsem na řadu o něco dříve nežli jsem měla původně v plánu. Ale nakonec jsem tam šla...
Test jsem dala na devět z deseti! Juhů! A ústní bylo o něco horší, ale důležité na tom je to, jaký byl výsledek... Mám trojku!


Žádné komentáře:

Okomentovat