středa 2. ledna 2019

Bilance roku 2018

Takže co se v mém životě událo v roce 2018?

Ještě na konci roku 2017 začala přestavba bytu po babičce. Tato přestavba trvala do konce července, ale o stěhování až níže... :) Rekonstrukce to byla rozsáhlá -  od elektriky, podlah, vody až po kuchyň. Celkově musím říct, že rekonstrukce proběhla relativně v pohodě a to hlavně díky drahému polovičkovi, který věnoval svůj drahocenný čas tomu, aby dupal na řemeslníky a jiné pracovníky a kontroloval a plánoval postup. Samozřejmě také díky našim, bráškovi, Maštymu, Hubáčkovi a Mikešovi, kteří každý nějak pomáhali. Kromě snad jednoho řemeslníka, bychom všechny doporučili...

Na začátku ledna jsem nastoupila do nové ministerské práce. Práce, která mě docela zajímala zkusit, protože to byl pohled z druhé strany na něco, co jsem znala. Práce to byla některé dny zajímavá, některé dny nudná a někdy se dala přežít. Hodně mě toho naučila a něco ve mě zanechala.

Po pár měsících v této práci se na mne obrátili z práce, kam jsem dříve dělala pohovor a neuspěla, že mají nové volné místo na EU projektu a zda bych měla zájem. Poslechla jsem si co nabízejí a zájem jsem měla. Znělo to tak, že bude více zajímavých dní, než bylo v současné práci a více peněz za menší úvazek (ministerská práce totiž měla 6ti měsíční zkušební dobu, pochopitelně bez odměn a osobka). Práce měla jeden zádrhel - byla až od října a do té doby jsem někde musela pracovat. V minulých článcích je popsáno jak se to vyřešilo- na ministerském místě jsem byla do konce srpna, pak si měsíc válela šunky a od října jsem tedy nastoupila.

No a na přelomu července a srpna proběhlo již zmíněné stěhování (národů). Proběhlo v mé nepřítomnosti, protože jsem byla na své poslední inspekci mimo Prahu a tak jsem se ho bohužel nemohla účastnit. Naštěstí mám úžasného drahého polovičku, brášku a rodiče, kteří s půjčeným vrakem zvládli. Takže jsem odjela z nájemního bytu a vrátila se do zděděného bytu plného krabic. Ještě nějakou dobu jsme žili mezi krabicemi, nádobí myli ve vaně a tamtéž si i čistili zuby. Pak se vše začalo měnit a my najednou měli umyvadlo, korpusy dolních skříněk v kuchyni, šatnu, skříň v chodbě, ... a krabice pomalu začaly ubývat.
Momentální stav je, že nějaké krabice ještě stále nejsou vybalené. Stěny jsou ještě stále holé a bez obrázků a knihy nemáme zatím kam vybalit, ale žije se nám dobře.

V září jsme byli na téměř měsíční dovolené. Tedy já jsem měla měsíc volno a drahý polovička v některých fázích i trochu pracoval. Tři týdny jsme strávili u móóóře ve Slovinsku a Itálii, kde bylo nádherně, zmrzlinově a cornettově (něco a la croissant, co rozhodně doporučuji vyzkoušet). Bylo málo lidí a krásné počasí. "Mafiánské" ubytování bylo pěkné a město také. Jen ho (to ubytování) najít bylo trošku složitější. Poprvé v životě (a snad i naposled) jsem si brala zpět občanku a vysvětlovala, že sice jsme už skoro složili zálohu na 14 denní pobyt, ale změnili jsme názor a ten apartmán nakonec nebereme a jdeme jinam.

Podzim byl ve znamení úprav bytu a krátkých výletů do Jeseníků a na Ještěd. No a pak tu byly Vánoce, Silvestr a teď je leden..

Tak to byl můj rok...
Co váš?

Žádné komentáře:

Okomentovat