pondělí 11. května 2015

Hokej na Radiožurnálu

Praha a Ostrava právě v těchto dnech hostí mistrovctví světa v hokeji.
Já jakožto fanynka hokeje, pouze toho mezinárodního tedy všech mistrovství a olympiád, nemůžu jinak než to sledovat se zaťatými pěstmi. (a jako téměř každý Čech- trenér do toho pokřikovat a radit jim, co mají dělat lépe a kdy střílet atd.)

V neděli, kdy se hrál zápas my (ČR) versus naši severozápadní sousedé Německo jsem však byla na cestě z vánočního dárku (pobytu na Šumavě na krásných Knížecích pláních, můžu jen doporučit). Takže jsem nemohla sedět před obrazovkou a fandit. Místo toho jsem poslouchala přenos v rádiu, přesněji na Radiožurnálu. 
Bylo to velice zajímavé. Komentovali to dva moderátoři (jejihž jména si bohužel nepamatuji, ale v dnešní internetové době by se to určitě dalo dohledat) a jeden komentoval docela dobře, ale ten druhý (dle hlasu starší) byl opravdu "borec" :D
Tento borec stále mluvil o tom, jak naši hokejisté hrají špatně a jak špatně třílí, jak mají špatnou obranu atd, že si téměř nevšiml, že ČR dalo gól. Pořád mluvil o něčem, co sice souviselo s hokejem, ale bylo by mnohem užitečnější kdyby se věnoval dění na ledové ploše. Mohl totiž dříve zaznamenat akci hokejistů a fanouškům poskytnout lepší přehled o tom, co se právě děje, místo toho on však nedával pozor a pomlouval a pak najednou přišel s tím, že jsme dali góla. Jak se to stalo a kdo ho vlastně dal jsme se dozvěděli až expost a jen takovou jakoby náhodou. A to jsme v té chvíli prohrávali 0:1 takže se jednalo o důležitý gól (neřeknu, kdybychom vyhrávali např. 19:0 tak by dvacátý gól asi neznamenal tolik, ale takto?!)
Borec tedy řekl, že jsme dali góla a suveréně si pokračoval v litaniích na to, jak hrajeme špatně a dál se ledové ploše a hokejistům věnoval spíše okrajově. Vlastně jsme se o tom, co se děje a dělo dozvěděli téměř výhradně ve chvílích, kdy komentoval ten druhý.
Stejně tak jim, Radiožurnálu, nefungovalo spojení s expertem. Ale to se dá pochopit, ačkoliv oba byli v Praze (pokud jsem to pochytila správně tak expert byl v O2 aréně a Radiožurnál sídlí na Vinohradské ulici... a to není zas taková dálka)


Dnes zase hrajeme a já znovu nebudu doma u obrazovky, ale mám neformální sraz s kolegyněmi z práce a tak snad bude v pizzerii kam jdeme puštěna TV. Nebo poprosím někoho, aby mě o průběhu utkání se Švýcary podrobně informoval... Ale Radiožurnál poslouchat asi nebudu...

Žádné komentáře:

Okomentovat