pátek 22. srpna 2014

Ženský koutek místo dětského...

Jistě jste si již všimli, že některé obchody (obchodní domy,...) mají v rámci své obchodní strategie ve svém areálu (obchodě, ...) dětský koutek. Některé tam mají hlídání (IKEA) jinde tam musíte ať více či méně se svými ratolestmi být... Ale těmto obchodům to prospívá, rodiče tam odloží své děti a nakupují.. Nakoupí toho tak více, ikdyž další co obchody objevily (určitě k neradosti rodičů... i těch mých) je, že cukrovinky u pokladen se prodávají zázračně. Určitě mnoho dětí tam svým rodičům za pomoci svých netečných ručiček něco přidá na jezdící pás... a paní pokladní je v markování tak rychlá (zdatná obchodnice/pohotová), že to rodič nestihne sundat a zaplatí... Často se pak doma diví, jak se mu na účtu objevila ta sušenka, když on si ji do košíku nedával...
Na druhou stranu bez dítěte se určitě nakupuje lépe a to ví i obchodníci (rodič si odpočine a vzpomene si co všechno potřeboval, nají se)...normální člověk (/rodič) ve výsledku utratí více peněz nežli chtěl a ani neví jak...

Tak a teď opusťmě téma dětí a přesuňme se tam, o čem jsem chtěla mluvit... Tedy že by takový koutek (samozřejmě že s jiným druhem hraček nežli u malých dětí) by měli zařídit i pro ženy. Hlavně v těch technických obchodech jako je Hornbach, Obi, Baumax,... Muži tam vždy přijedu a začnou se hrabat ve všem možném (i nemožném), přehrabovat šroubky, hledat hmoždinky, matičky... a žena? jen tak stojí, kouká, nudí se a nebo něco drží. V mém případě drží krabici s věcmi a drahý polovička vybírá šroubky do nové předsíně. Chvilku kouká na ten kousek nábytku koupený v IKEI, kde to má dírky a jak velké a pak dlouhou chvíli vybírá správný šroubek (se zápustou hlavou, nebo bez? a jaký je v tom rozdíl? a proč bych to JÁ měla vědět? :D )
No v té chvíli by pro něj určitě bylo jednodušší kdyby věděl, že jsem v ženském koutku, kde mám o zábavu postaráno. Třeba by i v tom onom krámě i utratil více...
Sama ale nevím, jak by takový koutek měl vypadat. Určitě by tam ale byla pohodlná pohovka, něco k pití, příjemná obsluha- muži (aby ti naši žárlili a byli rychle zpět... ale to by se zase asi nelíbilo obchodníkům... achjo, svět je složitý...), něco ke čtení/koukání/dělání, někdo na tlachání atd.
Já sama bych v takovém koutku byla raději nežli byla podržtaškou u regálu se šroubky. Nerozumím tomu, kdyby to bylo na mě tak vezmu první šroubky, co uvidím (a to i ve chvíli, kdy mám použít hřebíky...). No a když zvolím špatně, což se samozřejmě stane, tak bych si zavolala nějakého pomocníka, co to za mě udělá... Takže nač chodit do Hornbachu (a jeho podobných)?
U mužů je to však jiné, někteří se ve šroubcích vyžívají... A někteří jim rozumí, alespoň na mě dělá dojem že drahý polovička jim rozumí- ví co má vzít (sice po určitém čase hledání), ale hlavně ony ty věcičky pak pasují a drží co mají... To by, kdybych je vybírala já, asi neplatilo :D
Takže, proč tyto obchody zaměřené na mužské věci, nemají ženský koutek? Myslím, že oddělení s květinami se za ženský koutek považovat nedá... tam si moc nezarelaxujete (tedy alespoň já ne... z té tekoucí vody z fontánek se mi neustále chce na onu místnost..)

No a abych byla korektní, proč nemít pánský koutek v obchodních domech, když si jdou ženy kupovat oblečení? Vím, že většinu mužů to asi nebaví.. Ačkoliv ten můj drahý polovička z nějakého důvodu stále chodí se mnou a snaží se mě narvat do kdejaké sukně/šatů a abych si je koupila... asi jsem ho ještě neprotáhla dostatečně velkým počtem obchodů a nákupů :)
Takový mužský koutek, ani nevím co by tam bylo ale ženská obsluha URČITĚ NE! (zas tak přející a korektní nejsem... vše má své meze..) :D

Možná jsem dala obchodníkům podnět k zamyšlení, možná se za nějakou dobu tyto koutky objeví, ale dost pravděpodobně jsem si jen postěžovala... tak či onak to bylo přínosné :)

Žádné komentáře:

Okomentovat