sobota 30. srpna 2014

Vánoce, Vánoce...

Není to tak, že bychom se inspirovali Alzou, která udělala letní Vánoce, ale také jsme si je svým způsobem udělali.
Tedy částečně... vlastně to začalo o normálních zimních Vánocích, kdy jsme si s mým drahým polovičkou uvědomili, že nám opravdu chutnají vosí hnízda. Oprabdu moc.... Tak jsme se dohodli, že si je uděláme někdy v létě...
A to nás přivádí do přítomnosti. Dnes jsem dodělala druhou várku hnízd. První zmizela za několik minulých dní rychlostí blesku. Je hrozně srandovní, přiznávám občas i deprimující, jakou rychlostí drahý polovička likviduje některé sladké (sušenky Derby, čokoládové zlaté oplatky, vídeňský dort,... a vosí hnízda). Člověk se na minutu otočí a najednou zmizelo pět hnízd :) Jsem moc ráda, že mu chutnají...

Co ale nechápu je, kolik lidí na mne divně kouká, když se zmíním o dělání vosích hnízd v létě. Každý se na mě podívá tak skrz prsty a řekne, že je to vánoční cukroví a teď přeci nejsou Vánoce, tak co dělám... Ale mě to cukroví chutná a baví mě ho dělat... a takže vy pochybovači, kritizátoři máte smůlu :)
A vy, kdo mě nekritizujete tak si, pokud máte chuť na vosí hnízda (recept bez oříšků) tak si řekněte, já vám pošlu recept a podporu :) Hnízda bohužel nabídnout nemůžu, protože ačkoliv jsem dnes udělala dalších 15 hnízd tak se vsadím, že nepřežijí do zítra či pozítří...
Celkem jsem už udělala 107 hnízd... v první (již téměř snědené várce) to bylo 92 kusů a teď už jen taková mini dodělávaka 15ks. Ale abyste si nemysleli, že jsme to všechno snědli ve dvou- moji rodiče něco dostali (asi 20ks) a něco rodiče drahého polovičky no a zbytek my dva :) Mňami :D
Jen doporučuji skladovat v ledničce, protože máslu moc teplo (ačkoliv to co je venku moc teplem, natož létem nazvat nelze..) neprospívá...


Žádné komentáře:

Okomentovat