pátek 14. února 2014

Valentýn

Nemám ten svátek ráda...
Ale... kytička, co jsem dostala se mi líbí... A moc!
Ale ten svátek nemám ráda, protože už není o těch dvou zamilovaných. Je to o penězích. O utrácení, předhánění se a možná i povinnosti "něco" tomu druhému koupit.
Ale tak to nemá být... Má se kupovat z lásky... Protože chceme obdarovat, ukázat, že nám na tom druhém záleží.
Vlastně bychom k tomu neměli ani potřebovat den v roce, což samo o sobě je špatné... Toho druhého bychom měli obdarovávat častěji a z vlastního popudu, nikoli protože si to "svátek" či naše polovičky vyžadují... Také dárek by neměl být co nejhodnotnější/nejdražší. Protože to nejdražší má být naše polovička a ne dárek... Pro mě je můj polovička to nejdražší, za žádnou cenu bych ho neprodala/nedala a ani nepůjčila (jsem to ale sobec) :D

Ačkoliv se může polovičkovi zdát, že kážu vodu a piju víno. Povím proč... Sama jsem už večer před tímto svátkem prohlásila, že pro něj něco mám. Ale nemyslela jsem to tak, že musím něco dostat. Ani vlastně jsem původně to, co jsem mu dala nemyslela jako dárek na valentýna. Byl to poukaz na lívanečky s borůvkami a horkou čokoládou na lodi.. Původně mě to prostě na tom slevovém portálu zaujalo a tak jsem to koupila.. Chtěla jsem tam zajít spolu, jedno kdy... ale pak jsem si vzpoměla na minulý rok. Říkali jsme si s polovičkou, že si nedáme dárky (že ani jeden nemáme rádi valentýna), ale nakonec jsme oba tomu druhému něco koupili :D a tak v obavě, že to tak bude i letos jsem to měla v záloze. Taky jsem si všimla, že jeho tkaničky už nejsou zrovna ve funkčím stavu, takže jsem mu pořídila tkaničky. A OPRAVDU JSEM NEOČEKÁVALA NIC ZA TO. Pro mě bylo dárkem, že jsme spolu. Vaříme spolu, jíme spolu, spinkáme vedle sebe, povídáme si, smějeme se, škádlíme se a já jsem šťastná... to je dostatečný dárek. On je vlastně takový můj dáreček :D
No ale dostala jsem kytku, krásnou kytku.. růže... a oběd, mooooc dobrý... děkuju, děkuju, děkuju :)

Ale Valentýna stejně nemám ráda... Je to americké a komerční. Já mám ráda první máj (lásky čas), líbání pod rozkvetlou třešní (a hledání třešně, abychom to ještě stihli těch pár minut před půlnocí) a snad letos i líbání na Petříně.
Taky ráda dávám dárky po celý rok... Když se mi něco líbí tak mu to koupím, ať je leden, březen, září či cokoliv... Nezáleží na tom, kdy, ale na tom komu a že je to z lásky.. I proto jsem mu to tedy dala na onoho valentýna, protože to bylo z lásky...

Žádné komentáře:

Okomentovat