středa 15. ledna 2014

Nemám ráda Windows 8 a 8.1 je ještě horší

Mám "nový" notebook- oranžádu. Kdo ho viděl, ví proč mu tak říkám a kdo ho neviděl, prozradím mu to- je totiž oranžový.. (překvapivé, že?)

Jsem s notebookem spokojená, pomohl mi napsat seminárky a ještě ho toho mnoho čeká. Jenže má nevýhodu- má Windows verze 8. Bez nich bohužel nešel koupiti :( Moc jsem chtěla nový notebook se starými windows, ale to prý nešlo :(
No takže mám osmičky. A ty jsou naprd!
Chápete to, nemají nabídku start? Místo toho mají dlaždice, jako třeba na mobilu. Člověče vyznej se v tom... Naštěstí mám skvielého, úžesného a dokonalého drahého polovičku, který nějakým iťákovským kouzlem zajistil, že jsem měla nabídku start a všechny staré vymoženosti. Byla jsem nadšená... mohla jsem konečně fungovat... Sice se mi občas stávalo, že jsem se nějakým přehmatem dostala bůhvíkam, ale stačilo pár kliků a už jsem byla na dobře známé ploše s obrázke naší čičimiči.
Jenže pak přišli ti zlí a oškliví Windows 8.1. Že prý zlepšení! Pche! Instalovalo se to spoustu času, musela jsem oranžádu několikrát restartovat a ještě k tomu jsem si musela zařídit uživatele u Microsoftu. Že prý budu moct mít přístup ke svým dokumentům z jakéhokoliv počítače... ale to já nechci...stačí mi oranžáda... Ale nešlo to jinak :( Což však není to nejhorší...
  • Zmizela mi "vítací" obrazovka a nahradila jí jiná (a já nevím jak ji změnit)
  • Už zase nemám dobře známý start, tedy je tam něco takového, ale odkáže to na dlaždice.  Nikoliv na seznam programů.
  • Trvalo mi asi půl hodiny, než jsem přišla na to, jak oranžádu vypnout. A to, kde se uvádí do režimu hybernace jsem nenašla zatím vůbec!
  • Furt mě to nutí přejít do "windows store" ale já tam NECHCI!!!
  • Když zapnu počítač nejsem na ploše, ale u dlaždic... ale ty já používat NECHCI!!!
Chápu, asi jsem konzerva. Ale pochopte, já nepotřebuju dlaždice. Nejsem náročný uživatel. Stačí mi office, chrome (který mi mimochodem blbne a když si spustím email na seznamu prostě padá... a nikdo neví proč), prohlížet si obrázky, pouštět si filmy a hudbu a tak. K čemu tedy dlaždice? A proč se mi seká Felix?!

2 komentáře:

  1. uch... naštestí s tím zatím nemám osobní zkušenosti, ale moje spolubydla si pořizovala nový noťas před pár měsíci, též s osmičkami a prvních pár dní s nimi válčila tak, že to bylo slyšet po celém domě.. děsím se, kdy to potká mě, taky mě většina inovací dost štve :-/

    OdpovědětVymazat
  2. S osmickami je vzdycky bolest, ale pristi verze Windows by zase mohla byt pouzitelna.

    OdpovědětVymazat