středa 19. června 2013

Parky

Zrovna včera jsem mezi prací a prací měla chvíli volna a tak jsem si chtěla sednout někam do stínu.
Jenže ouha! Do parku se nesmí!
Všude jsou stále policejní pásky a dokonce i strážník, který je znovu přilepuje a připevňuje tam, kde byly strženy a pošlapány.
Já jsem po pobytu ve výhni, tedy na včerejším sluníčku bez kapky vody a s kručením v břiše (jelikož jsem si s sebou chytře vzala pouze 1Kč a nic víc) toužila po stínu, takže jsem strážníka obešla a asi po dvou stech metrech jsem prošla skulinou mezi keři a zamířila do parku na zastíněnou lavičku.
Jenže pan strážník byl tak poctivý, že obcházel celý park a všem "vyhrožoval", že pokud park neopustíme vezme si naše občanky a prý to raději nechceme.
Takže jsem na lavičce moc dlouho nepobyla... Musela jsem zase do výhně...

Proč vlastně nemůžeme do parků? Je to prý nařízení těch zhora (primátora? či někoho takového) kvůli podmáčení stromů ještě z povodní a možnosti jejich pádu. Ale vždyť v takovém vedru, jaké je v posledních dnech už prostě nemůžou být parky podmáčené. Možná jsou hluboké lesy, kam slunce moc na zem neprosvítí, ale v parcích, kde stromy jsou jen tak posázené již půda bude dostatečně vyschlá.
Ano, Praha se snaží se bránit proti tomu, aby ji případně někdo žaloval, za pád stromu... ale co kdyby ji někdo žaloval, že to s ním seklo, protože si nemohl sednout do stínu na lavičku? Jak se bude bránit proti tomuhle?!

Já jsem nakonec nějak přežila, byla jsem si vyzvednout voňavku a tam měli ten automat na vodu (ten jsem jim skoro vypila :D ) a kelímek jsem poté použila na polití vodou (v parčíku před kancelářskými budovami u metra Invalidovna je totiž takové vodní "dílo"...)
Snad už ale otevřou parky, protože stínu stromů se jen tak něco nevyrovná. A tímto tempem to dopadne tak, že parky budou zavřené z důvodu podmáčení tak dlouho až se důvod změní na to, že by mohli spadnout suchem...

Žádné komentáře:

Okomentovat