pátek 5. října 2012

What if money was no object?

http://www.youtube.com/watch?v=siu6JYqOZ0g

No, co kdyby peníze nebyly důležité?
Co kdybychom si mohli vybrat zaměstnání jen podle svobodné vůle? Ne, že by to v dnešní době nešlo, ale mám pocit, že to tak moc často nechodí.
Vede to k zamyšlení, zda bychom si v takovém případě vybrali stejné zaměstnání, jaké máme. Kolik by se toho změnilo, kdybychom z rovnice vymazali peníze a nehleděli na ně. Kolik lidí by již bylo v důchodu (předčasném) či podobně? Kolik lidí by zůstalo na svém místě, na stejné škole atd kdyby nemuseli brát v úvahu peníze?

Tyto úvahy teď zabírají část mého dne. Protože nemám moc budoucí plány a svým způsobem mám volnost ve výběru. Takže, co bych si vybrala kdybych mohla vynechat peníze? NEVÍM...
Přemýšlím o tom, od té doby co jsem tu otázku slyšela poprvé a ještě intenzivněji od té chvíle co jsem viděla to video. Ale na nic jsem nepřišla ZATÍM... Nějak se hledám, zatím neúspěšně. Možná je to nedostatkem zkušeností a nedostatkem dosavadního poznání a možnosti porovnání. Snad se mi podaří se po tomto roce rozhodnout se šťastnou rukou a spokojenou budoucností.
Protože si sama sebe nedovedu představit na úřadě sedící za přepážkou, nebo dlouhodobě v nějakém sanatoriu (hlavně poté, co jsem viděla nemocniční a ldn kové prostředí).. takže nevím co by mě bavilo.
Potřebuji si ujasnit všechno v hlavě, někdy mám pocit, že je tam toho moc a někdy zase naopak málo.

Žádné komentáře:

Okomentovat