pátek 8. června 2012

Takže...

Po květnovém bláznění s dohnáním zkoušky a naučením se na státnice a jejich dělání nastal konečně červen. Kdy mě čekají "jen" přijímačky. A jelikož jsem si nedala přihlášku k sobě na fakultu musím se dostat někam jinam- obě fakulty, na které se hlásím, si mají dost z čeho vybírat takže mě učení v červu jen tak nemine... Na druhou stranu, jednu část (písemnou) jedněch přijímaček už mám za sebou a postupuju (popravdě k mému překvapení) do kola druhého... (JUPÍ!!!) a v pondělí mám ústní část- musím si načíst knihy a připravit si, co tam budu povídat... A na konci června mě čekají v jeden den ústní a písemná (asi v obráceném pořadí) zkoušky na tu druhou..
Budu velice ráda, když mě někam vezmou, ale bude to nanic pokud v září neudělám tu zpropadenou teologii. Jak řekla moje kamarádka, tak teď jsme B_. ("b" a tečka) a chybí nám už jen to "C" do toho, abychom byli bakaláři. Pro zajímavost z těch, co dělali státnice se mnou (cca 30 lidí) je hotových bakalářů 6. To není moc velká úspěšnost... (ale je tam část lidí, co si to záměrně rozložili- třeba obhajobu si dali na září)

Ale jo, mám velkou radost, že mám obhajobu za jedna a soc práci za dvě. Teď dát ještě teologii na tři a lépe... A pak hurá na další školu, kam mě moc doufám vezmou...

1 komentář: